A képzés célja a szemléletformálás mellett konkrét eszközök, módszerek bemutatása, amik növelni tudják egy vállalkozás online láthatóságát. A modern igényeknek szerkezetileg és technikailag is megfelelő honlap létrehozása (vagy meglévő honlap fejlesztése) mellett az azt megtöltő tartalom kialakításának lehetőségei is fontos szerepet kapnak a képzés során.
A képzés keretében a résztvevők:
- megismerik, hogy mitől lesz JÓ egy honlap (a látogatók és az üzemeltető szempontjából), valamint, hogy napjainkban milyen technikai, biztonsági és egyéb szempontoknak kell megfelelni
- elsajátítják olyan eszközök használatát, amikkel mérni lehet a honlap több jellemzőjét, az oldallátogatók viselkedését, és hogy ezekből az eredményekből milyen következtetések levonásával lehet további fejlesztéseket eszközölni
- több módszerről is hallanak, amivel előrébb kerülhet szolgáltatásuk a Google találati listáján
- konkrét tippeket, javaslatok kapnak a honlap tartalmának magas minőségű kialakítására
- megnézünk követendő példákat a turizmus szektorban blogra, podcastra, valamint átbeszéljük, hogyan lehet eredményes hírleveleket írni
Kinek szól?
Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozásoknak, ahol még nincs külön (online) marketing részleg, a területért felelős munkatárs, ahol kihívást jelent a tudatos online jelenlét, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van ennek fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. A képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek vagy webfejlesztők, viszont a megismert módszerek és eszközök hozzásegítik őket a lehetőségeik reális felméréséhez.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a gyakorlatias tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel is foglalkozó szakemberek mutatják be saját és más követendő példákat (szállodai és egyéb turisztikai szolgáltatói területről). Emellett a résztvevők feltehetik saját kérdéseiket, amik megoldásaira a trénerek szakmai javaslatot adnak.
Tematika:
- honlap (tartalmi és technikai kritériumok)
- tartalommarketing (blog, podcast, hírlevél)
- keresőoptimalizálás, Google eszközök
- eredmények mérése
- Balassa LillaOnline marketingesként és webdizájnerként dologozom, mint egyéni vállalkozó. Mivel a Balatonnál élek és turizmus-vendéglátás szakon végeztem, közel állnak hozzám a balatoni vendéglátó- és szálláshelyek, de bármilyen projektben szívesen veszek részt. Dolgoztam együtt borászattal, masszázsszalonnal, kézműves egyéni vállalkozóval, ügyfeleim között volt multinacionális gyártócég, reklámügynökség és rendezvényszervező iroda is. Véleményem szerint az online marketing egy olyan terület, ahol soha nem mondhatom azt, hogy már mindent tudok, hiszen napról napra változik és megújul. Ezt a szemléletet igyekszem a képzésen résztvevőknek is bemutatni és átadni.
- Dallos ÁdámEgyetemi tanulmányaim óta a turizmus több területén kipróbáltam magam itthon és külföldön is, jelenleg nyolcadik éve egy tihanyi szálloda aktív turisztikai központjának vezetőjeként dolgozom. Az iroda indulásakor nagy hangsúlyt fektettünk az online marketing eszközökre, ez jelentősen hozzá is járult a sikeres eredményekhez. Saját példákkal és a turizmus más területeiről származó jó esettanulmányokkal igyekszem átadni az évek alatt felhalmozott tudást, amiről úgy gondolom, nagy segítséget nyújthat a miénkhez hasonló, kisebb méretű szolgáltatóknak.
A képzés kedvezményes ára MOST 25.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 30.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. szeptember 21.
-
- Digitális marketing képzések
Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek KKV-knak - személyes képzés
2 alkalom, 2022-10-04 - 2022-10-11Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.
-
- Digitális marketing képzések
Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületekről KKV-knak - online képzés
2 alkalom, 2022-10-13 - 2022-10-17Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.
-
- Digitális marketing képzések
Újgenerációs értékesítési prezentációk a virtuális térben - online képzés
-Bár a pandémiát követően a személyes találkozások felértékelődtek, azonban kutatások is bizonyítják, hogy az online tér, akár hibrid formában, de része marad mindennapjainknak. Különösen igaz ez az értékesítésben, hiszen az ügyfelek jó része – vagy időhiány, vagy fizikai távolság miatt – igényelni fogja a virtuális térben zajló bemutatókat, szakmai prezentációkat. Ha ez jól sikerül és viszonylag gyorsan, rövid idő alatt lenyűgözzük őket, akkor nagyobb eséllyel választják a mi szolgáltatásunkat.