A két napos képzés célja a munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök és módszerek bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a gyakorlatias képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) magas szintű használatában és az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.
A képzés keretében a résztvevők
- turizmusból vett példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához
- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Tiktok és további oldalak használatához
- megismerhetik a gamification (élményesítés) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől
- felmérhetik, hogy milyen feltételek mellett lehet érdemes együttműködniük véleményvezérekkel
- hallhatnak a közeljövőben várható marketing trendekről, újdonságokról
Kinek szól?
Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, ahol nincs külön (online) marketing részleg, kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. Az intenzív képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, eredményeit, valamint ötleteket és megerősítést is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a két napos, gyakorlatias tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel is foglalkozó szakemberek mutatják be saját és más példákat (szállodai és egyéb turisztikai szolgáltatói területről). Emellett a résztvevők feltehetik kérdéseiket, amik megoldásaira a trénerek szakmai javaslatot adnak.
-
Várható tematika:
-Facebook, Instagram (posztok, egyéb funkciók, hirdetések)
Pinterest, Tiktok, további felületek
influencer-együttműködés
retargeting, remarketing
gamification (élményesítés)
várható marketing trendek -
Várható tematika:
-Facebook, Instagram (posztok, egyéb funkciók, hirdetések)
Pinterest, Tiktok, további felületek
influencer-együttműködés
retargeting, remarketing
gamification (élményesítés)
várható marketing trendek
- Balassa LillaOnline marketingesként és webdizájnerként dologozom, mint egyéni vállalkozó. Mivel a Balatonnál élek és turizmus-vendéglátás szakon végeztem, közel állnak hozzám a balatoni vendéglátó- és szálláshelyek, de bármilyen projektben szívesen veszek részt. Dolgoztam együtt borászattal, masszázsszalonnal, kézműves egyéni vállalkozóval, ügyfeleim között volt multinacionális gyártócég, reklámügynökség és rendezvényszervező iroda is. Véleményem szerint az online marketing egy olyan terület, ahol soha nem mondhatom azt, hogy már mindent tudok, hiszen napról napra változik és megújul. Ezt a szemléletet igyekszem a képzésen résztvevőknek is bemutatni és átadni.
- Dallos ÁdámEgyetemi tanulmányaim óta a turizmus több területén kipróbáltam magam itthon és külföldön is, jelenleg nyolcadik éve egy tihanyi szálloda aktív turisztikai központjának vezetőjeként dolgozom. Az iroda indulásakor nagy hangsúlyt fektettünk az online marketing eszközökre, ez jelentősen hozzá is járult a sikeres eredményekhez. Saját példákkal és a turizmus más területeiről származó jó esettanulmányokkal igyekszem átadni az évek alatt felhalmozott tudást, amiről úgy gondolom, nagy segítséget nyújthat a miénkhez hasonló, kisebb méretű szolgáltatóknak.
A képzés kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
A képzéseket minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2022. október 7.
-
- Digitális marketing képzések
Online marketing a turizmusban I. - A hatékony honlap alapjai - online képzés
-Hogy néz ki egy jó, meggyőző honlap napjainkban? Milyen eszközök segítségével építhetünk előzetesen bizalmat az online térben? Hogyan kerülhet a weboldalunk a keresőfelületek élére? Mivel tudunk egyre nagyobb forgalmat terelni a honlapunkra és növelni a konverziót? Ezekre a kérdésekre keressük közösen a választ a tréning során.
-
- Digitális marketing képzések
Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek KKV-knak - személyes képzés
2 alkalom, 2022-10-04 - 2022-10-11Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.
-
- Digitális marketing képzések
Újgenerációs értékesítési prezentációk a virtuális térben - online képzés
-Bár a pandémiát követően a személyes találkozások felértékelődtek, azonban kutatások is bizonyítják, hogy az online tér, akár hibrid formában, de része marad mindennapjainknak. Különösen igaz ez az értékesítésben, hiszen az ügyfelek jó része – vagy időhiány, vagy fizikai távolság miatt – igényelni fogja a virtuális térben zajló bemutatókat, szakmai prezentációkat. Ha ez jól sikerül és viszonylag gyorsan, rövid idő alatt lenyűgözzük őket, akkor nagyobb eséllyel választják a mi szolgáltatásunkat.