A program célja:
A Facebook hirdetések gyakorlati képzés arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan készítsünk és használjunk hatékony hirdetéseket a Facebookon. Ez a képzés segít nekünk megismerni a Facebook hirdetési platformot, és megtanulni, hogyan hozzunk létre hirdetéseket a legjobb módszerek szerint. Tanulunk olyan dolgokat, mint például a pixel használata és az A/B tesztelés, amelyek segítenek mérni és javítani a hirdetések eredményeit. Ezáltal hatékonyabb és jobban célzott hirdetéseket készíthetünk a Facebookon. A képzés második felének célja, hogy a résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a LinkedIn hirdetési platform használatáról és hatékony hirdetések létrehozásáról. A résztvevők megismerhetik a LinkedIn hirdetési lehetőségeit, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket és hogyan érjék el célközönségüket a LinkedIn-en.
Kinek szól:
A képzés azoknak szól, akik
- alap elméleti/gyakorlati tudással rendelkeznek a Facebook hirdetési felületén és szeretnék hatékonyabban kihasználni a platformot
- rendelkeznek már aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Facebook hirdetéskezelővel és LinkedIn fiókkal*
- szeretnék a Facebook hirdetéskezelő és a LinkedIn hirdetések rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével jobban megismerni és az eszközökből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által
A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzanak létre, kezeljenek és elemezzék hirdetéseiket. A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.
*Facebook hirdetéskezelő és/vagy Facebook pixel meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök a gyakorlatban” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Facebook hirdetési platformba és segít megérteni annak használatát és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hirdetések létrehozásához és optimalizálásához, hogy hatékonyan eljuss a célcsoportodhoz.
- A pixel használatának elsajátításával pontosabb adatokhoz juthatsz a kampányaid eredményeiről és célzottabban optimalizálhatod azokat.
- Az A/B tesztelés módszereinek megismerése segít abban, hogy hatékonyan teszteld és finomítsd hirdetéseidet, hogy magasabb konverziós arányt érj el.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és célzott megjelenítéséhez a LinkedIn-en.
- Tanulhatsz a célzott kampányok beállításáról és a hirdetések szöveges és vizuális elemekkel történő optimalizálásáról. Képes leszel hatékonyan eljuttatni üzenetedet a LinkedIn felhasználókhoz, növelve a márka láthatóságát és az üzleti lehetőségeket.
A program témái:
- Bevezetés a Facebook hirdetési platformba
- A hirdetési platform funkciói és lehetőségei
- A hirdetési célkitűzések és kampánystruktúrák
- Hirdetés létrehozása és best practice
- A hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Költségvetési stratégiák és licitálás
- Pixel használata és eredmények elemzése
- A Facebook pixel beállítása és telepítése
- Pixel események és konverzió
- Bevezetés a LinkedIn hirdetési platformjába
- A LinkedIn hirdetési lehetőségek áttekintése
- Hirdetési típusok és kampánystruktúrák a LinkedInen
- Hatékony hirdetések létrehozása
- Célközönség meghatározása és célzások használata a LinkedInen
- Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása a LinkedInen
- Követési eszközök használata és konverziókövetés beállítása
- Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása a LinkedInen
- Teljesítménymutatók értékelése és optimalizálás
- A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése a LinkedInen
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. szeptember 29.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
- -
Betelt
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-- avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? -
Betelt
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-