Értékesítési vezető a szállodaiparban – gyakorlati tudás, hazai és nemzetközi tapasztalattal

Sales stratégia és napi működés – 4 alkalmas vezetőképzés a tudatos értékesítésért
4 alkalom, 2025. november 6. - 2025. november 28.
Napok: november 6. | november 13. | november 20. | november 28.
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest
Hozzáadom a naptáramhoz

A szállodai értékesítés mára túlmutat a klasszikus sales-funkciókon: komplex tudást, üzleti gondolkodást, együttműködést és stratégiai rálátást igényel. A sikerhez nem elég jó ajánlatot írni vagy egy megbeszélést profin levezényelni – érteni kell a számokat, a folyamatokat, a piaci dinamikát és a szállodán belüli működést is. Ez a képzés olyan értékesítéssel foglalkozó kollégáknak és vezetőknek szól, akik szeretnék jobban átlátni saját szerepüket a szálloda működésében, tudatosabban kezelni a napi és stratégiai feladataikat, és fejlődni mind szakmai, mind vezetői szempontból. Kiemelten hasznos azoknak, akik a jövőben vezetői szerepkörre készülnek.

  • A képzés célja:

    A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó képet kapjanak a szállodai értékesítés rendszeréről: mik a főbb szerepkörök, hogyan épül fel egy jól működő értékesítési csapat, milyen eszközökkel, riportokkal és folyamatokkal lehet hatékonyabbá tenni a munkát, és milyen kompetenciák szükségesek a hosszú távú eredményességhez.

    A program fókuszában a gyakorlati megközelítés áll: valódi példák, működő modellek és hazai sales-es tapasztalatok segítségével támogatja a résztvevőket abban, hogy ne csak eredményesebbek, de tudatosabbak is legyenek saját szerepükben – legyen szó szobaeladásról, B2B értékesítésről, konferenciapiacról vagy új lehetőségek feltérképezéséről.

  • Kinek ajánljuk?

    A képzést minden olyan szállodai értékesítőnek ajánljuk, aki szeretné fejleszteni tudását, hatékonyságát és szereptudatosságát. Várjuk a gyakorló sales-eseket, B2B értékesítési kollégákat, MICE területen dolgozókat, valamint azokat is, akik jelenleg vezetői pozícióban vannak, vagy ilyen szerepre készülnek.
     

    Kifejezetten ajánljuk:

    • vidéki és budapesti 3-4 csillagos szállodák értékesítési vezetőinek, akik fejlődni szeretnének, és nyitottak a magyar és nemzetközi jó gyakorlatok megismerésére,
    • sales managereknek, akik ambíciózusak, és szeretnének feljebb lépni a ranglétrán,
    • olyan szállodai vezetőknek, akik más területről érkezve szeretnének jobban rálátni az értékesítés működésére,
    • szállodaigazgatóknak, akik objektív képet szeretnének kapni az értékesítési vezetői szerepkör feladatairól,
    • valamint más iparágak értékesítési vezetőinek, akik szeretnének betekintést nyerni a szállodaipar sajátosságaiba.
  • Miért érdemes rá jelentkezni?
    • Mert gyakorlati, azonnal hasznosítható tudást nyújt a szállodai értékesítés minden szintjén
    • Mert segít rendszerezni a napi feladatokat és új szemléletet ad az értékesítési folyamatokhoz
    • Mert támogatja a csapatmunka, belső együttműködés és a vezetőkkel való kommunikáció fejlesztését
    • Mert felkészít a stratégiai gondolkodásra és a jövőbeli vezetői szerepekre is
    • Mert segít fejleszteni a delegálási képességet, növelni a munkahatékonyságot és hozzájárul a bevételtermelő teljesítmény javításához
    • Mert a képzést egy több mint 25 éves gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakember vezeti
  • Az értékesítési vezető és a csapat, a napi munka irányítása - oktató: Parti János

    -
    • Mire fókuszálj? Az értékesítési vezető tíz legfontosabb stratégiai és napi feladata
    • A csapatfelépítés szempontjai – proaktív, reaktív és támogató szerepek, felelősségek és kvalitások
    • Vezetés és motiváció: az ösztönzés és elismerés formái
    • A vezetői példamutatás, kommunikáció és a meeting kultúra
    • Együttműködés társrészlegekkel, tipikus konfliktusok és azok feloldása
    • Marketing az értékesítésben: szállodai arculat az értékesítésben, weboldal, social media alapvető összefüggések
  • Tervezés és döntéshozatal : nélkülözhetetlen riportok, előrejelzések - oktató: Parti János

    -
    • Áttekintés a piaci szegmensekről és az elsődleges információkról. Napi, heti, havi riportok és előrejelzések
    • A versenyhelyzet elemzése. Az STR report értelmezése, piaci pozicionálás és a versenytársfigyelés
    • Az értékesítési stratégia és az éves üzleti terv kialakítása
    • Az akcióterv felépítése és megvalósításának irányítása
    • Az értékesítés és revenue management kapcsolata, árazási alapok
Előadó(k)
  • Parti János
    Értékesítési és disztribúciós igazgató, Budapest Marriott Hotel
    Több mint 25 éve dolgozik a szállodai értékesítés és marketing területén. Pályafutását gyakornokként kezdte, majd előbb értékesítői, később vezetői pozíciókat töltött be a Marriott, az Accor, a Danubius, illetve a Kempinski szállodáiban. Jelenleg két budapesti Marriott hotel értékesítési tevékenységét irányítja. Munkáját a gyakorlati megközelítés, a piac alapos ismerete, a partneri szemlélet és az emberközpontú vezetés jellemzi. A közel három évtized alatt szerzett tapasztalatait örömmel osztja meg mindazokkal, akik hosszú távon is elköteleződést éreznek a szállodai értékesítés különleges és egyedi világa iránt. Trénerként azokra a mindennapi kihívásokra mutat megoldásokat, amelyekkel ő maga is nap mint nap szembesül. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének munkáját évek óta aktívan támogatja, 2021 óta pedig tagja az Év Fiatal Szállodása díj szakmai zsűrijének. Korábban a Kempinski Europe az év értékesítési és marketing igazgatójaként ismerte el munkáját – ő azonban a legnagyobb sikernek azt tartja, ha hozzájárulhat mások szakmai kiteljesedéséhez.
  • Bacsi Krisztina
    szakmai vezető, Business, sales & karrier coach
    Bacsi Krisztina a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach, tréner és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályáját a szállodaiparban kezdte, közel 25 éven át értékesítéssel foglalkozott, több éven át felsővezetőként egy nemzetközi tulajdonú szállodaláncnál. Későbbiekben a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége) főtitkáraként teljes rálátása volt a szakmára, több rendezvény és oktatás bevezetése kapcsolódik a nevéhez a szövetség életében. Képzési szakterülete a rendezvények értékesítése, az ügyféligények feltérképezése, az ügyfelekre szabott profi prezentációk tartalmi és design elemeinek oktatása. Emellett kiemelten fontosnak tartja a vezetők fejlesztését, a vezetői önismeret és hatékonyságfejlesztési képzések és egyéni coaching ülések által.

A képzés kedvezményes ára MOST 120 000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 150 000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzést minimum 6 fő részvételével indítjuk.

 

Jelentkezési határidő: 2025. október 30.

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!