A program célja:
Képzésünk célja, hogy a résztvevők olyan színes eszköztárt sajátítsanak el, amely lehetővé teszi a hatékony és harmonikus együttműködést, valamint a konfliktusok és súrlódások elkerülését, illetve megfelelő kezelését a több generációt foglalkoztató szervezetekben. Hiszünk abban, hogy a multigenerációs csapatok sikerének kulcsa egymás mélyebb megismerésében, megértésében és elfogadásában, valamint a tudatos és eredményes kommunikációban rejlik. A képzés során olyan módszereket és technikákat tanítunk, amelyek segítenek ezen készségek gyakorlati alkalmazásában. A képzés a generációs elméleten túl gyakorlati példákkal, esetfeldolgozásokkal segíti a tudatos, multigenerációs kommunikációt, konfliktuskezelést.
Kinek szól:
Minden turisztikai vállalkozás munkatársainak, legyenek akár vezetői, akár egyéb olyan munkakörben, ahol munkájuk során személyesen kerülnek kapcsolatba különböző generációjú kollégákkal és olyan kézzelfogható, gyakorlati segítséget szeretnének kapni, ami a gördülékeny és konfliktusmentesebb együttműködés kialakításához szükséges.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning segítségével a résztvevők:
- gyakorlati megközelítést és azonnal használható eszköztárt kapnak a generációs kihívások kezelésére
- harmonikus és gördülékeny együttműködést teremthetnek a munkahelyen a különböző generációk között
- a képzés végén képesek lesznek a különböző generációknak megfelelő technikák, módszerek alkalmazására, ezáltal könnyebb lesz egymás megértése, és az együttműködés kialakítása
- pozitív hatást érhetnek el a csapat hatékonyságában és a munkavállalók elégedettségében,
- versenyelőnyhöz juttathatják a vállalatokat, mert a generációs sokszínűségből képesek lesznek szinergiát alkotni, mely a bevételekben is realizálódik
- leküzdhetik az esetleges ellenállást és megértést, tiszteletet építhetnek ki
- kulcsot kapnak a Z generációs munkavállalók bevonásához, megértéséhez
A program témái:
- különböző generációk megismerése, helyzetük a munkaerőpiacon
- saját szervezetem generációs térképének felrajzolása
- generációs különbségek megértése
- tipikus konfliktusok és azok kezelése
- gyakorlatban is jól működő kommunikációs helyzetek és praktikák
- hatékony kommunikációs technikák, csatornák megtalálása
- különbségek az elköteleződésben
- mi motiválja a különböző generációkat, milyen eszközökkel motiválhatók, és mik a preferenciáik
- saját generációs eszköztár összeállítása
- esetfeldolgozás
- Lerf AndreaGeneráció együttműködés fejlesztő, szervezetfejlesztő, coachKözel 25 éves nagyvállalati és tanácsadói tapasztalattal rendelkezem: márkákat vezettem be és menedzseltem; egyéneket, csapatokat és szervezeteket fejlesztettem; új területet alakítottam ki; csapatot, projektet, kutatásokat vezetettem; kisebb és akár egész nagyvállalatot megmozgató rendezvényeket szerveztem; civil szervezeteket mentoráltam, díjakat és pályázatokat állítottam össze. Munkáimban a közös metszet, hogy mindig valami újdonságot kellett létrehoznom, kialakítanom. 12 éve egyik úttörője voltam a generációs együttműködés kutatásának és fejlesztésének, amely azóta is az egyik kiemelt szakterületem. Mai napig sokat publikálok, előadásokat tartok, csapatokkal és egyénekkel dolgozom a könnyebb megértés és a gördülékenyebb együttműködés érdekében. 2023-ban elnyertem az év trénere díjat és a különdíjat is.
- Róbert NóraSzervezetfejlesztő tréner, generációmenedzsment szakértőSzervezetfejlesztő trénerként és coachként a versenyszférában vezetőképző és készségfejlesztő csapatépítő tréningeket valósítok meg.
A Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE KVIK) Turizmus Tanszékének oktatójaként tréneri kompetenciáimat az oktatásban is szívesen kamatoztatom, ahol a vizuális és digitális módszerek mellett az AI-t is alkalmazom. Munkám során mindig törekszem az innovációra és az értékteremtésre, amelyek elősegítik az egyének és csapatok fejlődését. Kutatási területem a generációmenedzsment, melynek fókuszában a generációk szinergiája áll, mivel ez a kulcsa a jövőben a hatékony együttműködéseknek.
Civilként a Tréneri Edzőtábor Egyesület PR és Kommunikációs vezetője vagyok, valamint az „Év Családbarát Vállalata Díj” zsűritagja.
A képzés kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 70.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. január 23.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégkonfliktus kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég- és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.