Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák

7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és upselling képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" c. képzésünket is elvégezni)
2025. február 13. 09:00 -16:00
Képzés formája
e-learningre épülő személyes képzés
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

ÚJDONSÁG! Ez a képzésünk MOST megújult formában érhető el: a tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva online tananyagra és személyes képzési alkalomra építettük fel.

 

A program célja:

A program célja, hogy a résztvevők a vendéggel való személyes kapcsolat során az alap kommunikációs helyzetektől az upselling-ig megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, formulákat, amelyek által optimalizálni tudják a vendéggel való kapcsolatot.  A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.

A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.

 

Tanulási módszertan:

Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. Az online elérhető tudásanyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
 

Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a sikeres upselling technikákig, a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva  kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
 

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
  • megismernek olyan gyakorlati lépéseket, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.


A program témái:

  • Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
    • A kapcsolat felvétele
    • A vendég igényeinek feltérképezése:
      • kérdezéstechnika,
      • értő figyelem,
      • megértés megerősítése, visszajelzés
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
    • A beszélgetés zárása
  • Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
    • Mikor upsellingeljünk és mikor ne?
    • Upselling lépésről lépésre
    • Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés az upselling készség szintű elsajátítására
       

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetője
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetője
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!

 

Jelentkezési határidő: 2025. február 5.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!