Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével

Pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a visszatérő vendégekért és a stabil bevételnövekedésért
2025. május 6. 09:00 -17:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

Néha nem könnyű eligazodni az online és offline marketing eszközök világában és abban, hogy vállalkozásunknak melyekre érdemes fókuszálni. Ez kiemelten fontos a kkv-k számára, hiszen minden egyes platform használata jelentős idő-, energia- és pénzbefektetést igényel. Ezért kritikus fontosságú, hogy erőforrásainkat a legmegfelelőbb platformokra fókuszáljuk. Emellett ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás, amit készül igénybe venni! A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. Ha szeretnél több vendéget bevonzani, jobb értékeléseket kapni és valódi üzleti eredményeket elérni, képzésünkön a helyed!

A program célja:

A vendégektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak a vendégélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk vendégeinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat a vendégkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. 

Több jó értékelés, elégedettebb és lojálisabb vendégek – mindez nem szerencse kérdése.

Az online értékeléseknek óriási ereje van: egy jól kezelt értékelés új vendégeket hozhat, míg egy rosszul kezelt visszajelzés komoly veszteségeket okozhat.

Képzésünk célja, hogy a résztvevők gyakorlatban is alkalmazható, átfogó tudást szerezzenek arról, hogy mely értékesítési és marketingfelületeken érdemes jelen lenniük valamint, hogy hogyan vehetik kezükbe az irányítást és állíthatják a vendégértékeléseket vállalkozásuk szolgálatába.

 

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • Megtanulod, hogyan fókuszálj azokra a marketing eszközökre és értékelési platformokra, amelyek növelik bevételedet és vendégeid elégedettségét. A résztvevők megismerhetik a saját vállalkozásuk számára legmegfelelőbb 3 marketing felületet.
     
  • Segítünk elkerülni azokat a marketingcsapdákat, amelyek felesleges idő- és pénzpazarlást okozhatnak.
     
  • Megtanulod, hogyan kérj be több értékelést – személyesen, e-mailben, online
  • Megtanulod mik a tipikus vendégreakciók, problémás helyzetek és mi a megfelelő válaszstratégia
     
  • Képes leszel szakszerűen kezelni a negatív visszajelzéseket – és építkezni is belőlük
     
  • Megérted a vendégértékelések pszichológiáját, miért írnak (vagy nem írnak) visszajelzést, és hogyan befolyásolhatod őket
  • Megérted a különbséget a komment és az értékelés, valamint a negatív komment és a trollkodás között
  • Megérted, hogy miért nem értékelnek az elégedett vendégek és hogyan változtathatsz ezen
     
  • Olyan praktikus eszközöket kapsz, amiket akár már másnap bevethetsz saját vállalkozásodban
  • Egyéni konzultációt is kérhetsz oktatónktól – 30 perc online, előre egyeztetett időpontban

    +BÓNUSZKÉNT
    Már a képzés előtt küldünk egy rövid felmérést, hogy valóban a vállalkozásodra szabott tippeket, platformjavaslatokat és eszközöket tudjunk neked ajánlani. Nem sablonokkal dolgozunk, hanem testre szabott megoldásokkal.
     

Kinek szól?

A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:

- panzióknak, magánszálláshelyeknek, kávézóknak, éttermeknek,programhelyszíneknek, utazási irodáknak, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon

ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek

- ahol nincsen dedikált értékesítési és marketing kolléga

- ahol mindenki végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni
 

    Tematika:

    • Előzetes felmérés alapján, személyre szabott konzultáció a célközönség elérése és a bevételek növelése érdekében arról, hogy melyek azok az online felületek, melyeken a résztvevőknek mindenképp érdemes jelen lenniük
    • Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
    • Az értékelések pszichológiája
    • Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
    • Hogyan kezeljük a trollokat?
    • Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
    • Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
    • Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
    • Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
    • Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
    • Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
    • Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
    • Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
    • Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
    • Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket, kiegészítő segédanyagokat és gyakorlási lehetőséget biztosítunk
    • Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
    Előadó(k)
    • Duchai Márta
      Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke
      2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
      Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

    A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.

     

    A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja
    2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

     

    A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

     

    Jelentkezési határidő: 2025. április 30.

     

    Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

    Cím

    1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

    Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

    A feliratkozó e-mail cím
    Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!