Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével

Pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a visszatérő vendégekért és a stabil bevételnövekedésért
2025. május 6. 09:00 -17:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

A vendégektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak a vendégélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk vendégeinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat a vendégkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. 

Több jó értékelés, elégedettebb és lojálisabb vendégek – mindez nem szerencse kérdése.

Az online értékeléseknek óriási ereje van: egy jól kezelt értékelés új vendégeket hozhat, míg egy rosszul kezelt visszajelzés komoly veszteségeket okozhat.

Képzésünk célja, hogy a résztvevők gyakorlatban is alkalmazható, átfogó tudást szerezzenek arról, hogy mely értékesítési és marketingfelületeken érdemes jelen lenniük valamint, hogy hogyan vehetik kezükbe az irányítást és állíthatják a vendégértékeléseket vállalkozásuk szolgálatába.

 

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • Megtanulod, hogyan fókuszálj azokra a marketing eszközökre és értékelési platformokra, amelyek növelik bevételedet és vendégeid elégedettségét. A résztvevők megismerhetik a saját vállalkozásuk számára legmegfelelőbb 3 marketing felületet.
     
  • Segítünk elkerülni azokat a marketingcsapdákat, amelyek felesleges idő- és pénzpazarlást okozhatnak.
     
  • Megtanulod, hogyan kérj be több értékelést – személyesen, e-mailben, online
  • Megtanulod mik a tipikus vendégreakciók, problémás helyzetek és mi a megfelelő válaszstratégia
     
  • Képes leszel szakszerűen kezelni a negatív visszajelzéseket – és építkezni is belőlük
     
  • Megérted a vendégértékelések pszichológiáját, miért írnak (vagy nem írnak) visszajelzést, és hogyan befolyásolhatod őket
  • Megérted a különbséget a komment és az értékelés, valamint a negatív komment és a trollkodás között
  • Megérted, hogy miért nem értékelnek az elégedett vendégek és hogyan változtathatsz ezen
     
  • Olyan praktikus eszközöket kapsz, amiket akár már másnap bevethetsz saját vállalkozásodban
  • Egyéni konzultációt is kérhetsz oktatónktól – 30 perc online, előre egyeztetett időpontban

    +BÓNUSZKÉNT
    Már a képzés előtt küldünk egy rövid felmérést, hogy valóban a vállalkozásodra szabott tippeket, platformjavaslatokat és eszközöket tudjunk neked ajánlani. Nem sablonokkal dolgozunk, hanem testre szabott megoldásokkal.
     

Kinek szól?

A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:

- panzióknak, magánszálláshelyeknek, kávézóknak, éttermeknek,programhelyszíneknek, utazási irodáknak, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon

ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek

- ahol nincsen dedikált értékesítési és marketing kolléga

- ahol mindenki végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni
 

    Tematika:

    • Előzetes felmérés alapján, személyre szabott konzultáció a célközönség elérése és a bevételek növelése érdekében arról, hogy melyek azok az online felületek, melyeken a résztvevőknek mindenképp érdemes jelen lenniük
    • Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
    • Az értékelések pszichológiája
    • Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
    • Hogyan kezeljük a trollokat?
    • Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
    • Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
    • Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
    • Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
    • Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
    • Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
    • Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
    • Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
    • Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
    • Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket, kiegészítő segédanyagokat és gyakorlási lehetőséget biztosítunk
    • Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
    Előadó(k)
    • Duchai Márta
      Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke
      2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
      Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

    A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.

     

    A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja
    2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

     

    A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

     

    Jelentkezési határidő: 2025. április 30.

     

    Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

    Jelentkezés
    Résztvevő adatai
    CAPTCHA

    Cím

    1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

    Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

    A feliratkozó e-mail cím
    Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!