Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével

- ÜZLETI HATÁSOK, POZITÍV ÉS NEGATÍV VENDÉGÉRTÉKELÉSEK PROFI KEZELÉSE A VÁLLALKOZÁSOD SZÁMÁRA OPTIMÁLIS FELÜLETEKEN
2025. május 6. 09:00 -17:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

Képzésünk célja, hogy a résztvevők gyakorlatban is alkalmazható, átfogó tudást szerezzenek arról, hogy mit várhatnak el az egyes értékesítési és marketingfelületektől, valamint milyen eredményekre számíthatnak azok használatával. Előzetes felmérés alapján személyre szabottan segítünk azonosítani, mely online és offline marketingeszközök építik a résztvevők vállalkozását, és melyek azok, amelyekre nem érdemes fókuszálni. 

A képzés második felében gyakorlati megoldásokat kínálunk a vendégértékelések kezelésére, melyekkel nemcsak a vendégkapcsolatok javíthatók, hanem a vállalkozás különböző területein is mérhető sikerek, bevételnövekedés érhetők el. A résztvevők betekintést nyerhetnek a visszajelzések pszichológiájába, megismerhetik a különböző értékelésbekérő platformokat és elsajátíthatják a vélemények hatékony kezelésének lépéseit.

Kiemeljük az értékelések üzleti hatásait, azok előnyeit, és bemutatjuk, hogy hogyan segíthet a mesterséges intelligencia (AI) az értékelések bekérésében és kezelésében. Sorra vesszük az értékelésbekérő eszközöket és személyre szabottan választjuk ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbbet.

A képzés során nemcsak elméleti tudásra tehetnek szert a résztvevők, hanem kiegészítő segédanyagokkal és gyakorlási lehetőségekkel is felvértezzük őket, hogy magabiztosan kezelhessék a negatív visszajelzéseket is.

Kinek szól?

A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:

- kávézóknak, éttermeknek, panzióknak, magánszálláshelyeknek, utazási irodáknak, programhelyszíneknek, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon

ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek

- ahol nincsen dedikált sales és marketing részleg, a vendégekért dolgozóknak egymást helyettesíthetőnek kell lenniük, így széleskörű tudással kell rendelkezniük

- ahol 1-2, maximum 4-5 ember végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • Segítünk elkerülni azokat a marketingcsapdákat, amelyek felesleges idő- és pénzpazarlást okozhatnak. Megtanulod, hogyan fókuszálj azokra az eszközökre, amelyek valóban építik a vállalkozásod
  • Előzetes felmérés alapján a képzés során a vállalkozásodra szabva meghatározzuk, melyik felületekbe érdemes időt és pénzt fektetni és melyekbe nem
  • Megérthetjük a vendégértékelések pszichológiáját, hogy többet ne fájjon a fejünk miattuk
  • A képzésen megtanulhatjuk, hogy mi a különbség a trollkodás és a negatív komment között
  • Megérthetjük, hogy a negatív kommentek milyen hatással vannak a bevételünkre és a működésünk egyéb területeire
  • Megtanulhatjuk hogyan tegyünk szert több értékelésre és hogyan fordítsuk őket a javunkra?
  • Konkrét példák közös elemzésével megismerhetjük a tipikus vendégreakciókat és a problémás értékelések megválaszolásának metodikáját
  • Olyan praktikus eszközökkel és stratégiákkal térhetsz haza, amelyeket már másnap bevezethetsz a vállalkozásodban, hogy mérhető eredményeket érj el
  • Oktatónk lehetőséget biztosít 30 perces egyéni online konzultációra előzetesen egyeztetett időpontban

Program témakörei:

  • Előzetes felmérés alapján, személyre szabott konzultáció a célközönség elérése és a bevételek növelése érdekében arról, hogy melyek azok az online felületek, melyeken a résztvevőknek mindenképp érdemes jelen lenniük
  • Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
  • Az értékelések pszichológiája
  • Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
  • Hogyan kezeljük a trollokat?
  • Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
  • Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
  • Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
  • Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
  • Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
  • Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
  • Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
  • Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
  • Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
  • Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket.
  • Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
Előadó(k)
  • Duchai Márta
    Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke
    2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
    Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja
2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. április 30.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!