A program célja:
Az ügyféltípusok megfelelő beazonosítása, valamint az értékesítői önismeret növelése. Ügyfélelvárások, motivációk megértése, a megfelelő reakció kialakítása az értékesítő részéről.
A különböző ügyféltípusokkal való megfelelő kommunikáció elsajátítása, az egyes típusok viselkedési mintáinak az üzleti környezetben való megjelenésének megértése, az ezekre alkalmazandó tárgyalástechnikai kommunikációs stratégiák, taktikák elsajátítása. A tanácsadói értékesítés, az ütős kérdezéstechnika, az érték-alapú értékesítési kommunikáció, a kifogások megfelelő kezelésének elsajátítása, ezáltal az árverseny elkerülése.
25 oldalas, Innermetrix DISC saját személyiségelemzés az értékesítői hatékonyág, motiváció, erősségek, teljesítménypotenciál azonosítására és tudatosítására, mely elengedhetetlen tudás minden ügyfélkapcsolatban dolgozónak.
Kinek szól?
Azoknak a kezdő, illetve középhaladó szintű értékesítési, rendezvényszervezési projektmenedzseri vagy utazási referens munkakörben dolgozó munkatársaknak/vezetőknek, akiknek ügyfélkapcsolatuk van és főleg komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, eseményeket, konferenciákat, kongresszusokat, incentive csoportokat) értékesítenek B2B relációban ügyfeleknek, dolgozzanak szállodában, rendezvényhelyszínen, rendezvényügynökségnél, konferencia-, kongresszusszervezésben, beutaztató irodáknál és kézzelfogható segítséget szeretnének kapni:
- az ügyféllel való hosszútávú win-win kapcsolat kialakításához
- az ügyfelek kommunikációjának, motivációjának megértéséhez és az ezekre adott megfelelő tárgyalástechnikai válaszok elsajátításához
- a sikeres partnerkapcsolatok, a „fél szavakból is értjük egymást” kialakításához, a saját partneri pozíciónk megerősítéséhez
- az árverseny elkerüléséhez, a valós értékek megfelelő kommunikációjához
- a lekérésekből minél gyorsabb valós üzletté való konvertáláshoz
Miért érdemes rá jelentkezni?
- azonnal használható, gyakorlatban működő értékesítési kommunikációs eszközöket adunk az ügyfelekkel való profi bánásmódhoz
- a képzés végén a résztvevők képesek lesznek az adott ügyféltípusnak megfelelő értékesítési kommunikációs praktikák alkalmazására, ezáltal nő a hatékonyságuk és az általuk konvertált üzletek aránya
- a tárgyalási folyamatban az ügyféltípusra szabott kommunikációs praktikák elsajátítása révén az ügyfelek akarnak tőlünk vásárolni, nem nekünk kell győzködni őket
- versenyelőnyhöz juttatja a cégeket, mert gyorsul a lekérésből üzletté konvertálás aránya
- tréningünk támogatást ad a belső erőforrásaink mozgósításához a saját értékesítői önismeretünk által, hogy hatékonyan, kiégés nélkül tudjunk dolgozni
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
-
1. nap
-- az ügyféltípusok felismerése
- az ügyféltípusok motivációi
- önismeret, emberismeret – erősségeim, fejlesztendő területeim: személyre szabott IMX DISC teszt
- kommunikáció a különböző ügyféltípusokkal - mit mondj, mit ne mondj a megfelelő ügyfélkapcsolat érdekében -
2. nap
-- az értékesítés alapjai, az értékesítő kompetenciái
- a bizalomépítés folyamata
- igényfelmérés
- kérdezéstechnika – az igazán ütős kérdések
- az értékesítési tárgyalás menete (érvelés, kifogáskezelés)
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach, tréner és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 25 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként egy nemzetközi tulajdonú szállodaláncnál. Későbbiekben a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége) főtitkáraként teljes rálátásom volt a szakmára, több rendezvény és oktatás bevezetése kapcsolódik a nevemhez a szövetség életében. Képzési szakterületem a rendezvények értékesítése, az ügyféligények feltérképezése, az ügyfelekre szabott profi prezentációk tartalmi és design elemeinek oktatása. Emellett kiemelten fontosnak tartom a vezetők fejlesztését, a vezetői önismeret és hatékonyságfejlesztési képzéseink és egyéni coaching ülések által.
- Kacskovics GyörgyitrénerPályafutásom jelentős részét a szállodaiparban töltöttem, Budapesten különböző szállodaláncokhoz tartozó 4 és 5 csillagos szállodákban jártam végig a ranglétrát, és ismerkedtem meg a szálloda, és főként az értékesítés különböző területeivel.
Tapasztalataimat többek között a Corinthia Aquincum Hotelben és a Danubius Hotels több szállodájában (Hilton, Radisson Blu Béke, Gellért, Astoria, Erzsébet szállodák) szereztem. Több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezem, ezalatt revenue manageri, értékesítési igazgatói, illetve üzletfejlesztési igazgatói pozíciókban bizonyíthattam.
Vezetőként nem csak a szállodák bevételi eredményeit tartottam szem előtt, hanem mindig különös hangsúlyt fektettem a kollégák fejlesztésére, képzésére is, melynek köszönhetően több kollégámnak is sikerült magasabb pozícióba lépnie.
2018 óta trénerként tevékenykedem, és a szállodai pályafutásom alatt szerzett tapasztalataimat adom át elsősorban szállodai és turisztikai területen dolgozóknak, többek között vendég és ügyfélkezelés, panaszkezelés, tudatos értékesítés és revenue management témakörökben.
A képzés kedvezményes ára MOST 65.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 100.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. október 10.
A képzés betelt.
Új dátummal kapcsolatban kérjük, hogy a kepzes@turizmusakademia.hu e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot.