A 4 modulból álló képzéssorozat minden egyes alkalma egy külön témát ölel fel, amelyek ismerete nélkül könnyen nehéz helyzetben találhatjuk magunkat. Képzésünk az alapokon túl protokoll szakismereteket ad konkrét esetek bemutatásával, elemzésével. Megmutatjuk, hogy mik azok a követelmények a vendéggel és ügyféllel való találkozás során, melyet minden szállodában, rendezvényhelyszínen vagy vendéglátásban a front vonalban dolgozónak ismernie kell ahhoz, hogy elkerülhesse az esetleges kínos szituációkat.
A program célja, hogy a képzésben résztvevők
- megismerjék a protokoll személy fogalmát, az érintett köröket, protokoll szempontú rendezvénykategóriákat, különösen tekintettel az álló és ültetett alkalmak protokoll vonatkozásaira
- részletesen megismerik a protokollrendezvényeken alkalmazott asztalformákat és ültetési rendeket
- elsajátítsák a gasztrodiplomácia és gasztroprotokoll alapvetéseit,
- megismerkedjenek a kiemelt személyek kezelésével és biztonságukkal kapcsolatos protokollal
Kinek szól?
Minden, vendéggel vagy ügyféllel személyes kapcsolatba kerülő munkatársnak, legyen junior vagy szenior beosztásban, dolgozzon szállodában, rendezvényhelyszínen vagy catering cégnél, guest relation munkakörben, bankett menedzserként, rendezvényszervezőként, vagy egyszerűen csak ő fogadja a kiemelt vendégeket a munkahelyén.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a program várható eredményeként a résztvevők
- képesek lesznek kezelni a kiemelt vendégekkel való különleges bánásmód kihívásait
- hatékony tudást sajátítanak el a különböző kultúrából hazánkba érkező, különböző rangú vendégek fogadásának kötelező elemeivel kapcsolatban
- eligazodnak az egyes ültetett és álló alkalmak szervezési sajátosságai között, különös tekintettel a hivatalos (tárgyalások, konferenciák, stb.) és társadalmi eseményekre (vendéglátással egybekötött alkalmak)
- képesek lesznek profi bejárásokat/háznézéseket tartani
-
A házigazda és vendég protokollja
-Háznézés, bejárás protokollja, a házigazda és a vendég relációja; az érvényesülő protokoll alapértelmezett szintjei; a külföldről különböző területekről, kultúrából hazánkba érkező, különböző rangú vendégek fogadása (ki, hol, mikor, hogyan), hazánk bemutatása, valamint a program kialakításával kapcsolatos, megfelelő gyakorlatok. -
Rendezvényprotokoll
-Előkészítés: rendezvénytípusok, álló-ültetett alkalmak szervezési kérdései, asztalformák és ültetési eljárások, háznézés / bejárás protokollja. -
Gasztrodiplomácia, gasztroprotokoll
-A vendéglátással kapcsolatos protokollismeretek: vendéglátási alkalmak típusai, felszolgálás, terítés, tálalás; pohárköszöntők, ültetésrendek, illetve a menü összeállítás, személyes preferenciák és vallási restrikciók megrendelői oldalról; esetek helyes és helytelen megvalósításokra. -
Kiemelt személyi protokoll és biztonsági kérdések
-A VIP vendégek különleges bánásmódban való részesítésének protokollvonzatai – VIP vendégek köre alanyi jogon hazai és nemzetközi szinten, további megkülönböztetett vendégkörök; a hazai és nemzetközi vendégek megszólítása, fogadása, kísérése; bekészítés és ajándékozás protokollja elsősorban szállodai környezetben, catering és rendezvényhelyszíneken. Személyvédelem, rendezvénybiztosítás, útvonal-biztosítás; együttműködés a kiemelt rendvédelmi szervekkel.
- Hossó NikolettaProtokoll- és nemzetközi kapcsolatok szakértőAlapszakos protokolltanulmányaimat a granadai egyetemen és a Kodolányi János Egyetemen végeztem, az utóbbin nemzetközi tanulmányok mesterszakos diplomát, és egyidejűleg gazdasági- társadalomtudományi szakfordító diplomát is szereztem.
2017 óta két protokoll szakirányú továbbképzési szak alapítója és szakfelelőse vagyok, továbbá angol nyelven oktatok külföldi hallgatókat nemzetközi kapcsolatok, üzleti protokoll, turizmus és kommunikáció témában.
14 évnyi hazai kormányzati és a civil szektorban szerzett magas szintű állami- diplomáciai és sportprotokoll, valamint kiemelt nemzetközi konferenciaszervezési tapasztalatom mellett számos hazai és angol nyelvű tanulmány, valamint 6 önálló szakkönyvet is írtam, melyek évek óta a felsőoktatásban alkalmazott és hivatkozott szakirodalmak.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 48.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 30 fő jelentkezését tudjuk fogadni.
Jelentkezési határidő: 2022. november 2.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - kommunikációs alapképzés kezdőknek - online képzés
-A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendég és utaskezelés - „Kommunikációs kisokos” a különböző személyiségtípusokhoz *********** BÓNUSZ: Saját Innermetrix DISC személyiségelemzés! - online képzés
-A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről/utasról a típusát, az elvárásait. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendég/utastípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panaszkezelés - kommunikációs képzés haladóknak - online képzés
-A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.