Minden hivatalos kapcsolat alapja a helyes, protokoll szabályoknak megfelelő nemzetközi kommunikáció, mely már az online térben az elektronikus levelezéssel elkezdődik, a személyes találkozásokkal folytatódik, egészen a tárgyalási alkalmak megvalósulásáig. A komplex kommunikációs folyamat során számos aprónak tűnő, de rendkívül fontos szakmai részletre kell ügyelnünk, amennyiben szervezetet, céget vagy intézményt képviselünk hazai vagy nemzetközi térben. Megmutatjuk, hogy melyek azok az elvárások, nemzetközi standardok az ügyfelekkel, vendégekkel történő kommunikációs szituációkban, melyek az üzleti protokoll gerincét jelentik.
A program célja, hogy:
- megértsék az írott kommunikáció protokollját (magyar és angol nyelven)
- megfelelően sajátítsák el a tárgyalási alkalmak előkészítését és lebonyolítását meghatározó protokollszabályokat
- megértsék, hogy miért fontos a megjelenés, az öltözeti előírások (dress code) ismerete intézményi vagy vállalati képviselet esetén
Kinek szól?
Mindenkinek, aki hivatalos kapcsolatot ápol hazai és nemzetközi térben bármilyen szinten és beosztásban. Különös ajánlott dedikált ügyfélkapcsolattal rendelkező munkakörökben.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a program várható eredményeként
- képesek lesznek a megfelelő hivatalos írásos és szóbeli kommunikációra
- megtanulnak hatékonyan és hitelesen kommunikálni az online térben
- képesek lesznek hatékonyan felkészülni hazai és nemzetközi tárgyalási alkalmakra
-
Tárgyalások protokollja, beleértve a bemutatkozás, kézfogás, bemutatás, kisérés stb… alaptémákat
-Tárgyalási alkalmak formai és tartalmi előkészítése: bemutatkozás, kézfogás, bemutatás, kísérés, asztaltípusok, rangkülönbségek, ültetésrendek, bekészítések; szünetek; tárgyalási szituációk, tárgyalói típusok, házigazda, vendég relációja. -
Megjelenésdiplomácia
-Szervezeti és magánjellegű képviseleti szinteknek megfelelő nonverbális kommunikáció: érkezés, pontosság értelmezése; térközszabályozás, a hiteles reprezentáció és első benyomás; a dress code-ok eltérő értelmezése az üzleti és diplomáciai szférában; hivatali és hivatalos öltözeti elvárások, kiegészítők hölgyek és urak esetében. -
Protokoll az írott kommunikációban magyarul
-Az offline-online diplomatikus levelezés formai és tartalmai követelményei magyar nyelven; meghívólevél, meghívókártya, névjegy formai és tartalmi követelményei. -
Protokoll az írott kommunikációban angolul
-Az offline-online diplomatikus levelezés formai és tartalmai alapvetései angol nyelven; meghívólevél, meghívókártya, névjegy formai és tartalmi követelményei. -
Az online világ protokollja
-Intézményi és privát kommunikáció formai és tartalmi követelményei: weboldalon, közösségi felületeken, részvétel online megbeszélésen, konferencián; online megjelenés és beszédtartás.
- Hossó NikolettaProtokoll- és nemzetközi kapcsolatok szakértőAlapszakos protokolltanulmányaimat a granadai egyetemen és a Kodolányi János Egyetemen végeztem, az utóbbin nemzetközi tanulmányok mesterszakos diplomát, és egyidejűleg gazdasági- társadalomtudományi szakfordító diplomát is szereztem.
2017 óta két protokoll szakirányú továbbképzési szak alapítója és szakfelelőse vagyok, továbbá angol nyelven oktatok külföldi hallgatókat nemzetközi kapcsolatok, üzleti protokoll, turizmus és kommunikáció témában.
14 évnyi hazai kormányzati és a civil szektorban szerzett magas szintű állami- diplomáciai és sportprotokoll, valamint kiemelt nemzetközi konferenciaszervezési tapasztalatom mellett számos hazai és angol nyelvű tanulmány, valamint 6 önálló szakkönyvet is írtam, melyek évek óta a felsőoktatásban alkalmazott és hivatkozott szakirodalmak.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.
Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 30 fő jelentkezését tudjuk fogadni.
Jelentkezési határidő: 2022. szeptember 15.
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Sikeres tárgyalások vezetése – személyes képzés
-A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amelyekkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért. Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tudja feltérképezni az ügyfelek megváltozott igényeit és ismeri az értékesítési folyamat megfelelő lépéseit. A régi beidegződésektől sajnos nehéz szabadulni, holott az ügyfelek teljesen mást várnak el most, mint a pandémia előtt. Azoknak a szolgáltatóknak, akik komplex szolgáltatást nyújtanak (pl. céges vagy egyéni rendezvények, komplexebb szabadidős csoportok, stb) szükségük lesz szemléletváltásra az ügyfelek meggyőzésével kapcsolatban.
-
- Protokoll képzések
Protokoll a szálloda-, vendéglátó- , és rendezvényiparban működő szolgáltatók részére - online képzés
4 alkalom, 2022-11-08 - 2022-11-29VENDÉG és VENDÉGLÁTÁS – a szakmánk két alapköve. A sikeres, elismert működéshez alapvető, hogy e két alapfogalomra kell építenünk – ehhez adnak kulcsot azok a speciális protokoll ismeretek, amelyekre a szállodákban, éttermekben, rendezvény helyszíneken vagy catering cégeknél dolgozóknak, a vendégekkel személyesen kapcsolatba kerülő munkatársaknak feltétlenül ismerniük kell. Hiánypótló továbbképzésünk a szolgáltatói oldalnak mutatja be, hogy mire érdemes odafigyelni a vendégekkel, megrendelőkkel való kapcsolattartás során. A képzés elvégzése után a résztvevők magabiztosabban tudnak helytállni protokolláris kérdésekben.
-
Betelt
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Vezetői hatékonyságfejlesztés - online képzés
-Soha nem tapasztalt kihívásokkal néztek szembe a vezetők az elmúlt időszakban. Soha nem volt még ennyire fontos a vezető személyisége, viselkedése, gondolkodásmódja. De valóban ismerjük vezetőként egyéni erősségeinket? Személyre szabott elemzésünk konkrét, egzakt megoldásokkal segíti képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.