Egy jó vezető nemcsak irányít, hanem kapcsolatot épít, fejleszt, motivál és konfliktusokat old meg. Ez a gyakorlatorientált, kétnapos tréning olyan kulcskompetenciák fejlesztésére fókuszál, amelyek a mindennapi vezetői működést teszik hatékonyabbá és hitelesebbé. A résztvevők olyan készségeket sajátítanak el, amelyek segítik az érthető és motiváló kommunikációt, a személyre szabott visszajelzést, a konstruktív konfliktuskezelést és a csapatdinamika tudatos formálását – mindezt biztonságos, inspiráló tanulási környezetben.
-
Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés
-● A kommunikáció vezetői szerepe: hogyan hat a kommunikációnk a szervezeti légkörre, elkötelezettségre és teljesítményre
● Kommunikációs stílusok felismerése és tudatos alakítása
● A visszajelzés, elismerés és értékelés technikái: hogyan adjunk építő, motiváló visszajelzést
● Az elismerés 5 nyelve: hogyan ismerjük fel, mire van szüksége a munkatársaknak
● Konfliktushelyzetek típusai: hogyan különböztetjük meg és kezeljük a személyes és szervezeti konfliktusokat
● Konfliktuskezelési technikák és gyakorlatok: konstruktív megoldások keresése
-
Vezetői motiváció, delegálás, időgazdálkodás és csapatformálás
-● A belső és külső motiváció hatásmechanizmusai: mitől érezzük magunkat lelkesnek, elkötelezettnek
● Saját motivációs eszköztár kialakítása: egyéni és csoportos motivációs technikák
● Delegálás, mint bizalomépítő eszköz: mit, mikor és kinek érdemes átadni
● Időgazdálkodás vezetőként: hogyan bánjunk jól az időnkkel és mások idejével
● Csapatformálás folyamata: hogyan alakul ki a csapatkohézió, és mit tehet a vezető a fejlődés támogatásáért
● Csoportdinamika, szerepek, elköteleződés és teljesítménymenedzsment összefüggései
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 80.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 100.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025/2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. november 26.