Vezetői kommunikáció és csapatirányítás a turizmusban

Kézzelfogható megoldások a hatékony és lojális csapatért
2 alkalom, 2025. december 3. - 2025. december 4.
Napok: december 3. | december 4.
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest
Hozzáadom a naptáramhoz

Egy jó vezető nemcsak irányít, hanem kapcsolatot épít, fejleszt, motivál és konfliktusokat old meg. Ez a gyakorlatorientált, kétnapos tréning olyan kulcskompetenciák fejlesztésére fókuszál, amelyek a mindennapi vezetői működést teszik hatékonyabbá és hitelesebbé. A résztvevők olyan készségeket sajátítanak el, amelyek segítik az érthető és motiváló kommunikációt, a személyre szabott visszajelzést, a konstruktív konfliktuskezelést és a csapatdinamika tudatos formálását – mindezt biztonságos, inspiráló tanulási környezetben.

  • A program célja:

    A képzés célja, hogy a résztvevők megerősödjenek a legfontosabb vezetői területeken: az egyénre szabott világos kommunikációban és konfliktusok kezelésében, a motiválásban, a tudatos delegálásban, az időgazdálkodásban és a csapatfejlesztésben. A hangsúly a gyakorlati alkalmazhatóságon van – a saját munkahelyi szituációkra építve fejleszthetik saját vezetői eszköztárukat.

  • Kinek szól:

    Ajánljuk közép- és felsővezetőknek, csoportvezetőknek, illetve olyan kezdő vezetőknek is, akik a turizmus és vendéglátás területén szeretnék tudatosan fejleszteni saját vezetői stílusukat. A képzés hasznos lehet azoknak is, akik új lendületet keresnek csapatuk motiválásához, vagy támogatásra van szükségük a mindennapi vezetői kihívások kezelésében.

  • Miért érdemes rá jelentkezni?
    • A program segít megerősíteni a legfontosabb vezetői készségeket: világos kommunikáció, motiváló jelenlét, hatékony visszajelzés és konfliktuskezelés.
    • A résztvevők gyakorlati eszközöket kapnak, amelyeket saját csapatukkal már másnap alkalmazni tudnak.
    • A tréning során személyre szabott visszajelzések és közös gondolkodás támogatják a fejlődést.
    • A program közösségi tanulási élményt is nyújt – tapasztalatcsere, inspiráció és kapcsolódás más vezetőkkel.
  • Tanulási módszertan:

    A képzés élményalapú, interaktív módszertanra épül. A résztvevők valós vezetői helyzeteket elemeznek, saját tapasztalataikat osztják meg, és gyakorlatokon keresztül mélyítik el tudásukat. Saját élményeikre és tapasztalataikra is építhetnek, az új megközelítések pedig azonnal beépíthetők a mindennapi vezetői működésbe.

  • Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés

    -
    ● A kommunikáció vezetői szerepe: hogyan hat a kommunikációnk a szervezeti légkörre, elkötelezettségre és teljesítményre
    ● Kommunikációs stílusok felismerése és tudatos alakítása
    ● A visszajelzés, elismerés és értékelés technikái: hogyan adjunk építő, motiváló visszajelzést
    ● Az elismerés 5 nyelve: hogyan ismerjük fel, mire van szüksége a munkatársaknak
    ● Konfliktushelyzetek típusai: hogyan különböztetjük meg és kezeljük a személyes és szervezeti konfliktusokat
    ● Konfliktuskezelési technikák és gyakorlatok: konstruktív megoldások keresése
  • Vezetői motiváció, delegálás, időgazdálkodás és csapatformálás

    -
    ● A belső és külső motiváció hatásmechanizmusai: mitől érezzük magunkat lelkesnek, elkötelezettnek
    ● Saját motivációs eszköztár kialakítása: egyéni és csoportos motivációs technikák
    ● Delegálás, mint bizalomépítő eszköz: mit, mikor és kinek érdemes átadni
    ● Időgazdálkodás vezetőként: hogyan bánjunk jól az időnkkel és mások idejével
    ● Csapatformálás folyamata: hogyan alakul ki a csapatkohézió, és mit tehet a vezető a fejlődés támogatásáért
    ● Csoportdinamika, szerepek, elköteleződés és teljesítménymenedzsment összefüggései
Előadó(k)
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetője
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetője
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 80.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 100.000 Ft+Áfa/fő helyett.


 A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025/2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.


 A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. november 26.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!