A program célja:
Workshopunk első része a változások vezetésére fókuszál, azaz meg kell értenünk a változások pszichológiai folyamatát és felkészülni arra, hogyan tudjuk vezetőként hatékonyan irányítani a különböző szakaszokat. A sikeres változásvezetők tisztában vannak a pszichológiai tényezők fontosságával, ezért tudatosan készülnek az aggályok kezelésére, a változás céljának és folyamatának hatékony kommunikálására.
A program második részében Patrik Lencioni „Kell egy csapat” című könyvében bemutatott módszertani elemeket segítségül hívva adunk egy jól bevált rendszert és módszertant a munkahelyi kapcsolatok sikeres irányításához, a magas szintű csapategyüttműködés megteremtéséhez.
Módszertan: műhelymunka esetmegbeszéléssel, az erre való felkészüléshez, a témára hangolódáshoz digitális segédanyagokat biztosítunk résztvevőinknek.
Kinek szól?
A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai vezetőknek szól,
- akik szeretnék tudatosan menedzselni a változások folyamatát és ehhez megfelelő eszközöket kapni,
- akik szeretnék megérteni a DISC karakterekből adódó eltérő attitűdöket és szükségleteket a változásban, és ennek megfelelően „kormányozni”,
- akik szeretnének jól működő csapatokat fejleszteni és irányítani,
- akik szeretnének bevált receptet kapni ahhoz, hogy a csapatok működési rendellenességeinek öt természetes, de veszélyes csapdáit elkerüljék,
- akik az ismeretszerzés és a munkahelyi tapasztalatok közös megosztása mellett saját élményt és feltöltődést is szeretnének.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert segítünk abban, hogy a résztvevők
- megértsék a változások mögött pszichológiai tényezőket és ezekre tudatosabban készüljenek,
- eszközöket kapjanak az aggályok kezelésére, a változás hatékony kommunikálására,
- hogyan értelmezzék a változások viharában a people menedzsmentet,
- megértsék, hogy milyen egyéni és csapat ellenállásokra számíthatnak,
- hogyan vegyék észre azokat az intő jeleket, melyek a csapatműködés alapvető gátló tényezői
- fel tudják térképezni egy egyszerű diagnosztikai eszköz segítségével, hogy csapatunk milyen mértékben hajlamos a rendellenességekre
- mit tehetnek vezetőként a rendellenességek kiküszöbölése érdekében, azaz hogyan vezessék át a csapatukat az akadályokon, hogy valóban jól teljesítő csapattá váljanak.
Tematika:
- A szervezeti változások vezetése
- A változás kisiklásának előre látható okai
- A változások „emberi” oldala
- Sikeres vezetői attitűdök a változások viharában
- A tudatos változásvezetés John Kotter modellje alapján
- A csapat filozófiája a TEAM = Together Everybody Achieves More
- A csapatok sikeres működését akadályozó tényezők és azok kiküszöbölése
- Diagnosztika a csapatműködés erősségeinek/gyengeségeinek megállapításához
- Az együttműködés erősítése a Lencioni modell alapján:
bizalomépítés, konfliktusok kezelése, elköteleződés megteremtés, számonkérés módszertana, eredmények megerősítése.
Részvétel feltétele:
Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A workshop kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 65.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A workshop minimum 3 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. április 3.
A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Különböző generációjú kollégák motiválása és a megfelelő vezetői visszajelzés titkai - Trükkök és helyzetgyakorlatok a pozitív munkahelyi légkör kialakítására - személyes workshop
-A kommunikáció egy szervezet „éltető ereje” és ebben meghatározó szerepe van a vezetőknek. Gyakori, hogy a vállalati kommunikációban nem fordítanak elég figyelmet az ösztönző, az odafigyelő, az értékelő és visszajelző kommunikációra, pedig ezek a hatékony, konfliktusmentes szervezeti magatartás kialakításához nélkülözhetetlenek. Hab a tortán, hogy a különböző generációk eltérő ösztönzést preferálnak, más-más motiválja őket, valamint a visszajelzések adásánál is figyelni kell a generációs sajátosságokra. Vezetőként egyszerre kell lennünk elhivatott és hűséges baby boomerek, agilis és precíz X-ek, megújuló, digitális vezérelveket valló Y-ok és falakat döntő, globális szemléletű Z-k. Milyen a kapcsolatunk a kollégákkal? Hogyan tudunk konstruktív visszajelzést adni? A vezetők kezében a kulcs a munkatársak elkötelezettségének és a jó munkahelyi légkörnek a megteremtéséhez.