ÚJDONSÁG! Ez a képzésünk MOST megújult formában érhető el: a tanulási igényekhez jobban alkalmazkodva online tananyagra és személyes képzési alkalomra építettük fel.
A program célja:
Az Innermetrix DISC vezetői személyiség mérésre és értelmezésre építő fejlesztési programunk abban nyújt segítséget, hogy a vezetők személyes viselkedési erősségeik, motivációjuk azonosítása és megerősítése révén jobban tudják azonosítani a vezetői erőforrásaikat, erősségeiket és a fejlesztendő területeiket is. Mindezek segítenek abban, hogy megteremtsék belső stabilitásukat, valamint fejlesszék a változásokhoz elengedhetetlen kreatív reagáló készségüket. Így könnyebben tudnak alkalmazkodni a hirtelen változásokhoz, és megtanulják kezelni, csillapítani a rájuk háruló nyomásból eredő stresszt, mely kiégéshez vezethet.
A program fejleszti az ön- és társismeretet, emberismeretet, mely a vezetői munka alapfeltétele, így nem csak a saját, hanem munkatársaik viselkedési és motivációs erősségeit is megértik, mely hozzájárul egy egészséges, konfliktusmentes munkahelyi légkör kialakításához, a kollégák megtartásához.
Tanulási módszertan:
Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. A megküldött anyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Kinek szól?
Azoknak a turisztikai és rendezvényszakmai részleg-, közép-, és felsővezetőknek, bármilyen területen:
- akik szeretnék megismerni a viselkedéstipológia alapjait, azért, hogy tudatosabbak és ezáltal hatékonyabbak legyenek az emberi kapcsolataikban, beleértve a munkahelyi alá / fölérendeltségi viszonyokat is
- akiknek fontos, hogy megértsék saját, és ezáltal kollégáik viselkedését is a különböző, akár konfliktusos helyzetekben, hogy ezek ne mérgesedjenek el
- akik szeretnék megérteni saját működésüket a változások viharában és ennek révén eredményesebben szeretnének dolgozni,
- akiket érdekel, hogyan látják mások (kollégák, család, barátok) a viselkedésüket,
- akik a hétköznapokban alkalmazható gyakorlati tudással szeretnének gazdagodni a hatékonyabb emberi kapcsolatok kialakításához, ezáltal segítséget szeretnének kapni a kollégáik megtartásához,
- akik a folyamatos nyomás okozta stresszhelyzet miatt szeretnének kézzelfogható segítséget kapni a belső stabilitás megteremtéséhez, hogy nyugodtabban tudják megélni a hétköznapokat vezetőként és magánemberként
Miért érdemes rá jelentkezni?
- Egyedülálló, objektív méréssel tárjuk fel a vezető egyéni erősségeit a problémamegoldás és döntéshozatal, a kapcsolatteremtés és kommunikáció, a következetesség és változáskezelés, valamint a körültekintés és szabálykövetés területén.
- Fejlesztésünk segít a vezetőknek a kiégés megelőzésében, a harmónia megteremtésében a saját életükben.
- Egyéni támogatást adunk a belső erőforrásaink mozgósításához.
- Útmutatást adunk a további fejlődéshez, tanuláshoz, a konfliktusmentes és támogató munkakörnyezet kialakításához
A program előtti mérés - miért fontos, hogy mérésre épüljön a fejlesztés?
A Vezetői Akadémia belépő, azaz alapozó programja az Innermetrix DISC mérésre épül, melynek célja, hogy fejlessze az ön- és társismeretből, azaz emberismeretből fakadó tudatosabb vezetői működést. A mérési eredményekre a Vezetői Akadémia további workshopjainál –az egyéni fókuszok kijelölésével- is személyre szabottan tudunk építeni.
Miért fontos? Az Innermetrix nemzetközi cég által végzett kutatás azt mutatja meg, hogy a legsikeresebb vezetők valamennyien nagyon jó önismerettel rendelkeznek. Könnyen felismerik azokat a helyzeteket, amelyek sikeressé tehetik őket, és ez megkönnyíti számukra, hogy megtalálják azt a – viselkedési stílusuknak megfelelő – módszert, vagy utat, amely leginkább segíti őket céljaik elérésében. Ebben szeretnénk támogatást adni a turisztikai és rendezvényszakmai területeken elhivatott vezetőket.
Mit mérünk ?
Az Innermetrix DISC Index a viselkedési stílust méri Dr. William Marston kutatása alapján, az alábbi tényezők komplex vizsgálatával:
- a problémamegoldáshoz és az eredmények eléréséhez való hozzáállást,
- az emberekkel kapcsolatos viselkedéshez és az érzelmek kifejezéséhez való hozzáállást,
- a munkakörnyezet sebességéhez való hozzáállást,
- a szabályokhoz, irányelvekhez, eljárásmódokhoz és elvárásokhoz való hozzáállást,
- a kommunikációt — az egyén hogyan szeret kommunikálni, és hogyan szeretné, hogy mások kommunikáljanak vele,
- az erősségeket – hogyan tud az egyén a sikeréért és megelégedettségéért dolgozni,
- a hatékonyságot — betekintés abba, hogy az egyén a viselkedésének megértésével hogyan lehet eredményesebb,
- a magasabb motiváció megőrzésének lehetőségeit – hogyan tudja az egyén optimálisan motiváltnak érezni magát,
- a folyamatos javulás területeit — területek, amelyek fejlesztésére az egyén összpontosíthat,
- az ideális munkakörnyezetet – az egyén által kedvelt környezetet, ami a viselkedési stílusához a legjobban passzol,
- a tanulási stílust — az egyén által preferált tanulás megosztási és befogadási stílusokat,
- az Önismeret-társismeretet és az eredményes kommunikáció összefüggéseit.
Az Innermetrix DISC elemzés olyan 22 oldalas egyénre szabott elemzés ad, melyet a világ egyik legismertebb (25 országban alkalmazott és validált), legérvényesebb mérőeszköze támaszt alá.
A program menete, tematikája
- Innermetrix DISC mérés előzetesen megküldött teszt segítségével.
A mérés 15 percet vesz igénybe egy online rendszeren keresztül, nagyon egyszerű kezelőfelületen kell sorrendbe rendezniük a mérésben részt vevőknek bizonyos fogalmakat. Mindenki egyénileg tölti ki, egyéni jelszóval és eléréssel az online felületen a kérdéseket, és természetesen a GDPR előírásoknak megfelelően kezeljük a résztvevőink adatait.
- Mérési eredményeket feldolgozó és az értelmezésre építő szélesebb körű tudást segítő workshop, melyen a következő témákat dolgozzuk fel:
1. Az egyéni riportok értelmezése az alábbi területeken:
- Hogyan közelíti meg a problémákat, hogyan hoz döntést,
- Hogyan kommunikál, cserél véleményt, teremt kapcsolatot és fejez ki érzelmeket,
- Mennyire törekszik a gyorsaságra, következetességre, a kitartásra, és az állandóságra,
- Hogyan viszonyul a szabályzatok, standardok, és előírások betartásához,
- Vezetőként hogyan tudja hatékonyságát növelni az erősségekre építve,
- Hogyan kommunikáljon munkatársaival és Önnel hogyan kommunikáljanak az eredményesség érdekében – vezetői kommunikációs „kisokos” összeállítása
2. Hogyan ismerjük fel a kommunikációs partnerünk viselkedési erősségeit és melyek azok az eszközök, amelyekkel a leghatékonyabban tudunk kapcsolódni hozzá.
További vezetői workshopok a Vezetői Akadémián belül
Eme belépő program elvégzését követően Vezetői Akadémiánk különböző, a vezetők legnagyobb kihívásait feldolgozó workshopjai szabadon választhatók és tetszés szerint variálhatók. A workshopok sorrendjét a vezetői munka logikai ívére építettük, ezért érdemes az első alkalomtól részt venni ezeken a műhelymunkákon, de természetesen nem kötelező a részvétel egyetlen alkalmon sem. A workshopok 6 órás időtartamúak, hogy a munkaidőbe jól beilleszthetőek legyenek.
Jelen "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 60.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 80.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. november 12.
További vezetői workshopok a Vezetői Akadémián belül
Eme belépő program elvégzését követően Vezetői Akadémiánk különböző, a vezetők legnagyobb kihívásait feldolgozó workshopjai szabadon választhatók és tetszés szerint variálhatók. A workshopok sorrendjét a vezetői munka logikai ívére építettük, ezért érdemes az első alkalomtól részt venni ezeken a műhelymunkákon, de természetesen nem kötelező a részvétel egyetlen alkalmon sem. A workshopok 6 órás időtartamúak, hogy a munkaidőbe jól beilleszthetőek legyenek.
Jelen "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket - személyes workshop
-Vezetőként fontos, hogy tudatos kommunikációnk oly módon támogassa a céljaink elérését, hogy közben kollégáinkat is biztosítja együttműködésünkről. A nem megfelelő kommunikáció demotiválttá teheti munkatársainkat, növeli a konfliktust a szervezetben. Fontos tehát elsajátítanunk az önérvényesítés azon mesterfogásait, amellyel képesek vagyunk saját (vagy adott esetben mások) érdekeiért anélkül kiállni, hogy agresszívvá válnánk, vagy elfogadnánk előnytelen dolgokat. Mindemellett az emberi lét természetes velejárói a konfliktusok, melyek végigkísérik életünket. Nem az a kérdés, hogy elkerülhetőek-e, sokkal inkább az, hogy hogyan kezeljük azokat. A konfliktusok okozta feszültség a szervezetben stresszválaszt eredményez. Ha helytelen a kezelési mód, a munkamorál és ezáltal a vállalkozások eredményessége csökken. Kiemelt szerep hárul a vezetőkre a stresszválaszok minimalizálásának megteremtésében akár saját magukról, akár munkatársaikról van szó. Ám a konfliktusoknak lehet pozitív kimenete is : segíthetnek az új megoldások megtalálásában, támogathatják a fejlődést. A kiegyensúlyozott működés tehát nem konfliktusmentességet, hanem konstruktív konfliktuskezelést jelent.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői időgazdálkodás és hatékony feladatdelegálás – előtérben a rugalmas vezetés! - személyes workshop
-Sokszor hallhatjuk azt, hogy a vezető eredményessége nagy mértékben múlik azon, mennyire tud rugalmas lenni, rugalmasan alakítani vezetési stílusát annak megfelelően, ahogyan a helyzet megkívánja. A vezetés hatékonysága a vezető és munkatársainak kooperációján múlik, melynek része a delegálás megfelelő alkalmazása, valamint a prioritások, időkeretek felállítása.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
A teljesítményértékelés, mint a legkiválóbb vezetői eszköz az elköteleződéshez – lehet jól csinálni? - személyes workshop
-A teljesítményértékelés szó hallatán sokak gyomra ugrik görcsbe mind a vezetői, mind a munkavállalói oldalon. Miért? Általában teherként, felesleges adminisztrációs kötelességként élik meg az emberek. Holott - ha jól csináljuk - az egyik legkiválóbb vezetői motivációs eszköz, hiszen a célja a munkatársak teljesítményének fejlesztése, a tehetségük kibontakoztatása, és ezáltal a szervezeti célok elérése. Lehet örömmel és jól csinálni? Igen, mutatjuk!