A tréning célja:
Kinek szól a képzés?
- ügyfélkapcsolatokkal rendelkező rendezvényszervező és utazási tanácsadó, értékesítő és referens kollégáknak, akik szeretnék megújítani jelenlegi prezentációs eszköztárukat a legmodernebb vizuális eszközökkel, mindemellett szóban is szeretnék elvarázsolni meglévő és potenciális ügyfeleiket
- a turizmusban és rendezvényszakmában értékesítés és marketing területen dolgozó kollégáknak, akik életében kiemelt szerepet töltenek be a céges prezentációk szakmai vásáron, kiállításon, helyszínbejárás alkalmával, vagy az online térben
- vezetőknek, középvezetőknek, akik életében mindennaposak a prezentációk, előadások
- HR szakembereknek, akik a dolgozói kapcsolattartáshoz, belső képzésekhez szeretnének új platformokat, élményelemeket megismerni
Miért érdemes rá jelentkezni?
Azért, hogy a résztvevők professzionálisak legyenek az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, megismerjék azokat a digitális eszközöket, platformokat, amelyek által gyorsan és látványosan tudják a legfontosabb piaci, értékesítési, marketing, brand vagy szakmai üzeneteiket továbbítani és ezzel kitűnjenek a tömegből a sok szolgáltató közül. A tanultak által a résztvevők képesek lesznek maradandó élményt adni az ügyfélnek mind az online, mind az offline térben. Mindemellett olyan retorikai tudás birtokába is kerülnek, mellyel folyamatosan fent tudják tartani az érdeklődést.
Tematika:
- a lenyűgöző előadó és előadás: a prezentáció felépítése, látványvilága és professzionális megjelenítése
- A prezentáló digitális eszköztárának kialakítása, 15+ modern online prezentációs platform bemutatása és gyakorlati kipróbálása
- Mesterséges intelligencia használata a prezentációkban és azon túl
- Ügyféltípusok a rendezvényszakmában és a rájuk szabott profi prezentáció tartalmilag és design szempontból
- Az online és offline prezentáció trükkjei és mesterfogásai:
- prezentáció írásban és szóban, retorikai eszköztár, a profi előadásmód
- a lámpaláz kezelése
- a pozitív első benyomás
- a figyelem és érdeklődés fenntartása (a figyelmi görbe)
- a meggyőző előadás kommunikációs mesterfogásai
- a személyiség ereje az online és offline világban
Tréningalapú tudásátadást, a prezentációs eszközök kipróbálását, illetve saját élményen alapuló kiscsoportos szituációs gyakorlatokat alkalmazunk a képzés során.
- Bacsi Krisztinaszakmai vezető, coachBacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach, tréner és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 25 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként egy nemzetközi tulajdonú szállodaláncnál. Későbbiekben a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és – szolgáltatók Szövetsége) főtitkáraként teljes rálátásom volt a szakmára, több rendezvény és oktatás bevezetése kapcsolódik a nevemhez a szövetség életében. Képzési szakterületem a rendezvények értékesítése, az ügyféligények feltérképezése, az ügyfelekre szabott profi prezentációk tartalmi és design elemeinek oktatása. Emellett kiemelten fontosnak tartom a vezetők fejlesztését, a vezetői önismeret és hatékonyságfejlesztési képzéseink és egyéni coaching ülések által.
- Róbert NóraHR szakértő, tréner, coach20 éves tréneri pályafutásom alatt sok kihívással találkoztam akár az üzleti szektorban vagy akár egyetemi oktatói munkám során. Jelenleg egy nagy vállalatnál retorika trénerként dolgozom, valamint közép- és nagyvállalatok részére tartok készségfejlesztő tréningeket, szervezek rendezvényeket. A BGE Turizmus Tanszék mestertanáraként a rendezvényszervezés és rendezvénymenedzsment tárgyak tantárgyfelelőse vagyok. A tréneri kompetenciámat az oktatásban is szívesen kamatoztatom, ahol a vizuális, digitális módszerek mellett az AI-t is alkalmazom.
Ezt a képzésünket céges, belső képzésként ajánljuk minimum 6, maximum 12 fő részvételével.
Ár és időpont lekérésre - kérjük keresse bizalommal kollégánkat a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.