ÉRTÉKESÍTÉS AZ ONLINE TÉRBEN - UTAZÁSI IRODÁKNAK

a digitális forradalom már elkezdődött, Te benne vagy?
2025. november 4. 09:00 -17:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest
Hozzáadom a naptáramhoz

A turizmus digitális átalakulása nem a jövő – hanem a jelen. Aki ma utazást keres, szinte kivétel nélkül online indul el, és az első benyomásokat is az online felületek alakítják. Az utazási irodák számára ma már nem elég, ha csak jelen vannak az online térben – stratégiával kell jelen lenniük. Ez a képzés segít megérteni, hogyan változik a vásárlók gondolkodása, mit keresnek ma az utasok, hogyan működnek az online értékesítési folyamatok, és hogyan lehet ezekből valódi bevételt generálni. A cél: hogy ne maradj le a digitális versenyben – hanem készen állj rá.

  • A program célja:

    A képzés célja, hogy az utazási irodák vezetői, értékesítői és döntéshozói átlássák az online értékesítés működését, trendjeit és lehetőségeit. A résztvevők megismerik, milyen változások jellemzik ma a vásárlói magatartást, hogyan épül fel egy eredményes digitális értékesítési folyamat, és mi az a három kritikus tényező, amely nélkül hosszú távon egyetlen iroda sem tud nyereségesen működni.
     

    A program fókuszában:

    • az offline-ról online-ra való szemléletváltás,
    • a vásárlói elvárások és döntési mechanizmusok megértése,
    • valamint olyan eszközök és folyamatok bemutatása, amelyekkel akár már másnap fejleszthető az értékesítés digitális oldala.
  • Kinek ajánljuk?

    A képzést olyan utazási irodákban dolgozó vezetőknek, tulajdonosoknak, referenseknek és értékesítőknek ajánljuk, akik közvetlenül felelősek az értékesítésért, vagy hatással vannak az értékesítési folyamatok és rendszerek kialakítására, működtetésére.

    A tematika kifejezetten hasznos lehet azok számára, akik:

    • az utazási irodai ajánlatok online értékesítéséért felelnek – akár vezetőként, akár operatív szinten,
    • kíváncsiak a legfrissebb digitális trendekre és azok gyakorlati alkalmazására,
    • szeretnék átlátni, hogyan válhat stratégiai eszközzé az online jelenlét,
    • és készek tudatosan felkészülni a digitális korszak kihívásaira – akár új belépőként, akár tapasztalt szakemberként.
  • Miért érdemes rá jelentkezni?

     

    • Mert konkrét képet adunk az online értékesítési rendszer elemeiről, és megmutatjuk, hogyan lehet belőlük működő folyamatot építeni
    • Mert segít megérteni a digitális utazó gondolkodását és döntéseit – nem csak számokat, hanem viselkedésmintákat mutatunk
    • Mert bemutatjuk, milyen platformok, eszközök és hirdetési rendszerek működnek ma valóban a turizmusban
    • Mert megtanítjuk, hogyan lehet digitálisan is személyessé tenni az utasélményt – az első kereséstől a visszajelzésig
    • Mert segít stratégiában gondolkodni, nem csak kampányokban – így hosszú távon is tervezhetőbb lesz a bevétel
    • Mert a tréning során saját digitális értékesítési akciótervet dolgoz ki minden résztvevő
  • Tematika:

    Délelőtt:

    • Értékesítési ismeretek
    • A digitalizáció sarokpontjai, az első valódi online utazási platformok
    • A digitális korszak fő jellemzői, az offline értékesítés átalakulása, az OTA-k kialakulása, szerepe
    • az utazási irodai kínálat megfelelő felépítése
    • értékesítési csatornák, értékesítési rendszerek, az utazásszervező és közvetítő kapcsolata
    • a CRM rendszerek, a maximális ügyfélélmény
    • online értékesítési felületek, a dinamikus csomag
    • a személyes értékesítés átalakulása

     

    Délután:

    • a digitális értékesítési folyamat (csatornák, online megoldások, értékesítési aggregátorok, keresési folyamat, hirdetési rendszerek: Google, social media platformok, Big data)
    • szemléletváltás és stratégiai alapok: globális trendek az utazási piacon, offline vs online értékesítés
    • A vásárlói attitűdök változása (bizalomépítés, vásárlói attitűdök)
    • A stratégiai átállás (digitális érintkezési pontok, új értékesítési tölcsér, márkaépítés online), gyakorlat: a saját folyamat kialakítása/újratervezése
    • Vásárlói élmény az online térben (a „személyes” élmény, visszajelzések, értékelése, chatbotok, üzenetküldők)
    • Az online értékesítési folyamat
    • Az online értékesítés alap eszköztára
    • Záró gyakorlat, 30 napos saját akcióterv kialakítása

     

     

Előadó(k)
  • Békefi Veronika
    egyetemi oktató
    Egész pályafutásomat egy rövid megszakítás kivételével az idegenforgalom területén töltöttem, többféle pozícióban. Emellett mindig foglalkoztam az oktatás gyakorlati kérdéseivel, akár mint rendszeres vagy időszakos oktató, illetve egyetemi gazdasági tanács tagjaként is. Jelenleg is részt veszek a turizmus-vendéglátás területén az oktatás átalakításában, törvényi előkészítésben.
    Az általam vezetett Neckermann Kft. rendszeresen szervezett tréningeket, továbbképzéseket, s ez, valamint szakmánk szeretete inspirál arra, hogy ilyen kezdeményezésekben - a Turizmus területén - részt vegyek.
    Az alapok felfrissítése, a tapasztalatok megosztása, a változások gyors követése, alkalmazása mind segíti a fejlődést, a siker elérését.
  • Suszter Zoltán
    Schuster Consulting System tulajdonosa
    Több mint 30 éve dolgozom a turizmus területén, különböző pozíciókban. 15 évet töltöttem a napi munkám mellett oktatással, 8 évig a Kodolányi János Főiskola óraadó tanára voltam. Az utóbbi években a saját utazási irodán digitális fejlesztésén dolgozom és segítek irodáknak a technológiai fejlődésben. Saját back office rendszert és értékesítés támogató rendszert fejlesztünk, mellyel gyorsabbá és hatékonyabbá tudjuk tenni a munkánkat.
    Ma az utazók az online világban élnek és nekünk pedig ki kell tudnunk szolgálni őket!
    A digitalizmus korát éljük és nem tehetünk úgy mintha ez ránk nem hatna és nem kellene ezt megtanulni.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 70.000,- Ft+Áfa/fő helyett.

 


A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben, a turisztikai szakma minőségi megújulása érdekében.

 


A képzés minimum 8, maximum 15 fő részvételével indul.

 

A képzés jellegéből adódóan turisztikai oktatók, tanárok, trénerek jelentkezését nem tudjuk fogadni.

 

Jelentkezési határidő: 2025. október 28.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!