A vezetőkre hatalmas felelősség hárul a megfelelő szervezeti kommunikáció kialakításával kapcsolatban. A személyes kommunikációs stílusukon is múlik, hogy mennyire tájékozottak a kollégák a szervezeti célokról, jövőképről, illetve rendelkeznek-e kellő információval az aktuális változásokkal kapcsolatban. Tisztában vannak-e az elvégzett munka eredményével, minőségével, kapnak-e visszajelzést? Mennyire elkötelezettek és elégedettek, azaz milyen a munkahelyi légkör, milyen a kapcsolat a kollégákkal? Mennyi konfliktus van a szervezetben? Tréningünk a vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés gyakorlati eszköztárának és módszereinek feldolgozásával nyújt gyakorlati segítséget a mindennapi kihívásokhoz.
A program célja:
A kommunikáció mai felfogásban túlmutat azon az alapvető életjelenségen, hogy pusztán információ közlésre, információ cserére használjuk. Kommunikáció során közvetítjük az érzelmeinket, hiedelmeinket és magatartásmintáinkat. Általa kapcsolatot teremtünk, építünk és közösséget szervezünk mikro vagy makro környezetben egyaránt.
Segítünk, hogy a vezetők, közép – és csoportvezetők:
- elsajátítsák és gyakorolják vezetői kommunikációjukat fejlesztő technikákat,
- megismerjék, miként lehet hatékonyan alkalmazni a vezetői kommunikáció 3 fő eszközét, a visszajelzést, az értékelés és a megbeszélést,
- szerezzenek jártasságot az elismerés 5 nyelvének alkalmazásában,
- tudatosítsák a kommunikációt gátló és serkentő tényezőket,
- gyakorolják az értő figyelem és a konstruktív visszajelzés módszertanát,
- átfogó képet kapjanak, hogy a szervezeten belül és a személyek között milyen konfliktus típusok fordulhatnak elő, és azokat milyen konstruktív vezetői konfliktuskezelési technikák segítségével tudják megelőzni vagy kezelni
Kinek szól?
Bármilyen turisztikai szakterületen dolgozó, olyan vezetőknek, akik megerősítést vagy új ismereteket, módszereket szeretnének kapni ahhoz, hogy napi munkájukat eredményesebbé, vezetői kommunikációjukat egyértelműbbé, konfliktusaikat menedzselhetővé tudják tenni. Kezdő vagy leendő vezetőknek, akik támogatást szeretnek kapni az alapoktól építkezve ahhoz, hogy céltudatosan fejleszthessék a legjellemzőbb vezetői tevékenységet, a kommunikációt.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a tréning
- a vezetői kommunikáció legfontosabb tényezőit, területeit dolgozza fel, konkrét és gyakorlati támogatást nyújtva a tanultak készség szintű elsajátításához,
- helyzetgyakorlatokon keresztül támogatja a vezetőket kommunikációs stílusuk és konfliktuskezelési eszköztáruk személyre szabott fejlesztésében,
- segítségével javul személyes és a vezetői kommunikáció hatásfoka és eredményessége.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
-
Várható tematika
-- A kommunikáció munkahelyi vonatkozásai
- Kommunikáció célja, folyamata és típusai a szervezetben
- Hogyan kommunikáljunk eredményesen vezetőként?
- Hogyan kommunikálok most vezetőként?
- 2 eszköz: visszajelzés, értékelés
- Az elismerés 5 nyelve
- A kommunikáció pszichológiai tényezői
- Kommunikációt gátló, serkentő tényezők
- Meggyőző érvek, avagy a megfelelő kommunikáció hatásai -
Várható tematika
-- A konfliktusok dinamikája – konfliktusok a szervezetben
- Technikák a konstruktív viselkedés elősegítésére a konfliktusos helyzetekben
- Az egyén, mint a konfliktus mögött meghúzódó tényező
- Konfliktuskezelési stratégiák -
Műhelymunka
-2 órás workshop, amely egyéni beszámolókkal és csoportos megbeszéléssel telik, az első két napon tanultak alapján megvalósított feladatokból.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
- Könyves-Tóth LauratrénerTöbb mint 5 éve foglalkozom kifejezetten vezetői, munkavállalói, valamint munkahelyi fejlesztéssel. Számomra az egyik legfontosabb, ha tréningjeimen képesek vagyunk a perspektívaváltásra és a konstruktív kooperációra. Ennek alapját egyrészt képesítéseim adják: Közgazdászként, HR tanácsadóként és Pszichológusként, továbbá vezetői és üzleti coachként is vezetem a tréningek alatt felmerült helyzeteket, kérdéseket. Másrészt szakmai tapasztalataim segítik a résztvevőket, hiszen a KKV szektortól a multinacionális vállalatokon át az állami cégekig valamennyi területen dolgoztam már, illetve segítettem szervezetfejlesztéssel az egyes szervezeteket.
A képzés kedvezményes ára MOST 60.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 89.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzést minimum 6 fő részvételével indítjuk.
Jelentkezési határidő: 2023. március 16.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
-
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Vezetői hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - online képzés
-Soha nem tapasztalt kihívásokkal néztek szembe a vezetők az elmúlt időszakban, mely emelkedett stresszszintben és a kiégés jeleiben realizálódott sokaknál. Soha nem volt még ennyire fontos a vezető személyisége, viselkedése, gondolkodásmódja, hiszen nemcsak vezetni, de motiválni és ezáltal megtartani is kell a kollégákat a jelenlegi kihívásokkal teli világban. De valóban ismerjük vezetőként egyéni erősségeinket? Személyre szabott elemzésünk konkrét, egzakt megoldásokkal segíti képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy kiegyensúlyozott vezetőt!
-
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Motiválj egyszerűen és eredményesen! - online képzés
2 alkalom, 2023-04-19 - 2023-04-26A jelenlegi munkaerőhiányos piacon minden vezető extrém terhelésnek van kitéve. A munkaerő megtartása sokkal több időt és energiát igényel, mely kiégéssel párosulhat, főleg, ha eszközök sincsenek a jelenlegi vezető kezében. Ezzel a képzéssel rajtuk segítünk. De mi is ez a motiváció? Hogyan alakítsuk ki a belső hajtóerőt? Milyen eszközöket vessek be vezetőként munkatársaim motiválására? Ezek és hasonló kérdések felmerültek már minden vezetőben. A motiváció azonban a legbonyolultabb területe a vezetői feladatoknak, hiszen számos tényező: személyiség, attitűd, célok, aktuális érzelmi állapot is meghatározzák, hogy éppen milyen eszközt kell alkalmazni. Mi, a Turizmus Akadémiánál megreformáltuk a vezetői motiváció képzést. Eszközöket, technikákat és pontos magyarázatot kapsz a tréningen, amit kipróbálhatsz és a tanulságokat, előnyöket és hátrányokat, jó és rossz gyakorlatokat megoszthatod velünk.