Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?

2024. december 13. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

A program célja:

A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az alapvető Google eszközök, mint az Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads összekapcsolásáról és beállításáról. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan integrálják és használják ezeket az eszközöket egységesen, valamint hogyan nyerjenek ki értékes információkat az adatokból, optimalizálják a webhelyteljesítményt és a hirdetéseket.

Kinek szól:

Ezt a képzést ajánljuk mindazoknak, akik az alapoktól szeretnék elsajátítani vagy alap tudás birtokában átismételni a Google felületek használatát a hirdetési fiók létrehozásától kezdve, a különböző Google eszközök (Ads, Analytics, Tag Manager, Seach Console) összekapcsolásáig, jobban kihasználva ezáltal az adatokat és optimalizálva a webhely- és hirdetési teljesítményüket. 

A képzésen való aktív munkához, résztvevőinknek az alábbi eszközökkel, beállításokkal, hozzáféréssel szükséges rendelkezniük:

Saját Laptop: Fontos, hogy a résztvevők saját laptopot hozzanak, mivel a gyakorlati feladatok elvégzéséhez ez elengedhetetlen.

Google-fiók: A Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads szolgáltatások használatához Google-fiók szükséges. Ez célszerű, hogy a cég által használt gmail fiók legyen, lehetőleg olyan hozzáféréssel, amelynek admin, de minimum szerkesztői jogosultsága van. Aki ezt nem tudja megoldani, kérjük jelezze a képzésszervezőknek a képzés megkezdése előtt!

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

  • Átfogó betekintést kapnak a Google eszközök összekapcsolásába és beállításába, segítve őket a hatékony adatgyűjtésben és webhelyoptimalizálásban.
  • Amennyiben még nem rendelkeznek Facebook vagy Ads fiókkal, útmutatót kaphatnak az induláshoz
  • Megtanulhatják, hogyan integrálják a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket egységesen, ami segít a teljesítmény mérésében és a marketingkampányok optimalizálásában.
  • Megismerkedhetnek a különböző eszközök funkcióival és az adatok értelmezésével, hogy hatékonyabb döntéseket hozhassanak és javíthassák a webhely és a hirdetések teljesítményét.
  • Gyakorlati példák segítségével fejleszthetik az eszközök használatával kapcsolatos készségeiket.
  • + 1 Google Cégem beállítások

Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a Google eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható.

A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket:


Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig
Mindent a Google Ads hirdetésekről 
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése

A program témái:

  1. Hirdetés kezelők létrehozása
    • Ads
    • Facebook
  2. Google Analytics beállítása és adatgyűjtés
  • Webhely követőkód beállítása és implementációja
  • Célok és konverziókövetés beállítása
  • Kimenetek és jelentések értelmezése

      3. Google Tag Manager használata és konfigurálása

  • Tag-ek és követőkódok hozzáadása a webhelyhez

              Többek között:

    • Analytics kód
    • Ads
    • Facebook pixel
  • Események és egyéb mérések beállítása
  • Rugalmasabb követési lehetőségek használata

     4. Google Search Console és Ads integráció

  • Webhely ellenőrzése és teljesítményelemzés a Search Console-ban
  • Google Ads követőkód beállítása és célkövetés integrációja
  • Adatok és kampányelemzés a Google Ads-ben

Ez a képzés lehetőséget nyújt arra, hogy részletesen megismerd és összefűzd a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket, valamint megtanuld, hogyan használd őket hatékonyan az adatgyűjtésben, teljesítménymérésekben és hirdetésoptimalizálásban.

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2024. december 6.

 

Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!