Program leírása:
A 6 órás, alapozó képzés célja a munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) kiválasztásában magas szintű használatában, valamint az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.
A képzés keretében a résztvevők
- turizmusból vett példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához
- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Youtube és további oldalak használatához
- megismerhetik a gamification (élményesítés) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől
- felmérhetik, hogy milyen lehetőségek és stratégiák lehetségesek a turizmusban influencer marketing területen
- tájékozódhatnak a közösségi média mérésekről és analitikákról a turizmus területén
-tippeket kaphatnak esetleges válságkezelés és online hírnévmenedzsment témákban
Kinek szól?
Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, ahol nincs külön (online) marketing részleg, azaz kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. Az intenzív képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, melyek viszonylag rövid távon mérhető eredményekben realizálódnak. Mindemellett ötleteket és javaslatot is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a 6 órás, alapozó tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, online eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel foglalkozó szakembertől lehet kérdezni a saját, konkrét kihívásaikkal kapcsolatban.
Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a közösségi médiafelületek használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket:
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig
Mindent a Google Ads hirdetésekről
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése
Tematika
- Bevezetés a közösségi média alapjaiba.
- Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest áttekintése.
- Facebook oldalkezelés és tartalomstratégia turisztikai vállalkozások számára.
- Instagram marketing - hatékony vizuális és írott tartalomkészítés.
- Influencer marketing a turizmusban - lehetőségek és stratégiák.
- AI eszközök a social media világában.
- Gamification alkalmazása a turisztikai marketingben.
- Facebook hirdetés alapok
- Közösségi média mérések és analitika, ROI a turizmus területén.
- Válságkezelés és online hírnévmenedzsment a turizmus szektorban
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. november 22.
Digitális marketing képzéseink egymásra épülő, szorosan összefüggő témaköröket dolgoznak fel, így az online marketing eszközök az alapoktól induló, átfogó átláthatósága érdekében, javasoljuk a képzések időrendben történő elvégzését. Az összes (6 alkalom) digitális marketing képzésre való egyidejű jelentkezés és befizetés esetén 200.000 Ft+Áfa/fő kedvezményes csomagárat biztosítunk résztvevőinknek. Kérjük, ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
- -
Betelt
- Digitális marketing képzések
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig - személyes képzés
-– A kampányok beállításától az eredmények méréséig -
Betelt
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-- avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? -
Betelt
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
- -
Betelt
- Digitális marketing képzések
Marketing Automatizálás – Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés - személyes képzés
-- Hatékony hírlevélküldés és CRM rendszerek használata, adatbázis építés