A program célja:
A program célja, hogy a résztvevők a vendéggel való személyes kapcsolat során az alap kommunikációs helyzetektől az upselling-ig megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, formulákat, amelyek által optimalizálni tudják a vendéggel való kapcsolatot. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.
A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.
Tanulási módszertan:
Ez a képzési programunk a blended learning, azaz a vegyes tanulás módszerére épül, amely a hagyományos és digitális tanulási formákat integrálja egy összetett tanulási élménybe. Az online elérhető tudásanyagok által biztosítjuk a lehetőséget az önálló tanulásra a személyes képzési alkalmon való részvétel mellett. A képzésen való személyes részvétel alkalmával így több lehetőség nyílik az egyéni tapasztalatok megosztására, kérdések megvitatására és gyakorlati szituációk elvégzésére, mindezt tapasztalt oktatóink irányításával.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a sikeres upselling technikákig, a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning
- fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
- megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
- megismernek olyan gyakorlati lépéseket, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.
A program témái:
- Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
- A kapcsolat felvétele
- A vendég igényeinek feltérképezése:
- kérdezéstechnika,
- értő figyelem,
- megértés megerősítése, visszajelzés
- Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
- A beszélgetés zárása
- Upselling jelentése és jelentősége, upselling lehetőségek feltérképezése
- Mikor upsellingeljünk és mikor ne?
- Upselling lépésről lépésre
- Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés az upselling készség szintű elsajátítására
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton Gabriellatréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetőjeTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó Katalintréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetőjeHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!
Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 20.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
Betelt
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégkonfliktus kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég- és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
VENDÉGKONFLIKTUS kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég-és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.