Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink

Speciálisan a balatoni piacra szabott kommunikációs és online marketing képzések a VisitBalaton keszthelyi képzőközpontjában
  • Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink

Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

-

Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.

  • Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink

Növeld bevételeidet vendégeid értékelései segítségével - üzleti hatások, pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a vállalkozásod számára optimális felületeken - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

-

A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetnek meg a résztvevők (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjthetik és kezelhetik a véleményeket, így vállalkozásuk sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. Képzésünk célja, hogy praktikus eszközöket biztosítsunk a vendégértékelések kezelésére, amivel nemcsak a vendégkapcsolatokban leszünk eredményesebbek, de vállalkozásunk más területein is mérhető sikereket, bevételnövekedést érhetünk el. A képzés előtt minden résztvevő kitölthet egy előzetes felmérést a saját vállalkozása tevékenységéről és online jelenlétéről, erre alapozva kaphat a képzés során a saját vállalkozására vonatkozóan is hasznos gyakorlati ismereteket, útmutatót.

  • Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink

A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

-

A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.

  • Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*

-

Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és ez a tény megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling (felülértékesítési lehetőségek) feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához, emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető. A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.

Nyílt képzések listája

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!