A program célja:
Képzésünk célja, hogy a résztvevők gyakorlatban is alkalmazható, átfogó tudást szerezzenek arról, hogy mit várhatnak el az egyes értékesítési és marketingfelületektől, valamint milyen eredményekre számíthatnak azok használatával. Előzetes felmérés alapján személyre szabottan segítünk azonosítani, mely online és offline marketingeszközök építik a résztvevők vállalkozását, és melyek azok, amelyekre nem érdemes fókuszálni.
A képzés második felében gyakorlati megoldásokat kínálunk a vendégértékelések kezelésére, melyekkel nemcsak a vendégkapcsolatok javíthatók, hanem a vállalkozás különböző területein is mérhető sikerek, bevételnövekedés érhetők el. A résztvevők betekintést nyerhetnek a visszajelzések pszichológiájába, megismerhetik a különböző értékelésbekérő platformokat és elsajátíthatják a vélemények hatékony kezelésének lépéseit.
Kiemeljük az értékelések üzleti hatásait, azok előnyeit, és bemutatjuk, hogy hogyan segíthet a mesterséges intelligencia (AI) az értékelések bekérésében és kezelésében. Sorra vesszük az értékelésbekérő eszközöket és személyre szabottan választjuk ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbbet.
A képzés során nemcsak elméleti tudásra tehetnek szert a résztvevők, hanem kiegészítő segédanyagokkal és gyakorlási lehetőségekkel is felvértezzük őket, hogy magabiztosan kezelhessék a negatív visszajelzéseket is.
Kinek ajánljuk képzésünket?
A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:
• kávézóknak, éttermeknek, panzióknak, magánszálláshelyeknek, utazási irodáknak, programhelyszíneknek, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon
• ahol nincsen dedikált sales és marketing részleg, a vendégekért dolgozóknak egymást helyettesíthetőnek kell lenniük, így széleskörű tudással kell rendelkezniük
• ahol 1-2, maximum 4-5 ember végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni
A képzés előtt minden résztvevő kitölthet egy előzetes felmérést a saját vállalkozása tevékenységéről és online jelenlétéről, erre alapozva kaphat a képzés során a saját vállalkozására vonatkozóan is hasznos gyakorlati ismereteket, útmutatót.
FONTOS INFORMÁCIÓ: A képzés csak balatoni szolgáltatóknak szól, akiknek a működési területe a Balaton turisztikai térség 177 településén egyikén van*
Miért érdemes rá jelentkezni?
- Segítünk elkerülni azokat a marketingcsapdákat, amelyek felesleges idő- és pénzpazarlást okozhatnak. Megtanulod, hogyan fókuszálj azokra az eszközökre, amelyek valóban építik a vállalkozásod
- Előzetes felmérés alapján a képzés során a vállalkozásodra szabva meghatározzuk, melyik felületekbe érdemes időt és pénzt fektetni és melyekbe nem
- Megérthetjük a vendégértékelések pszichológiáját, hogy többet ne fájjon a fejünk miattuk
- A képzésen megtanulhatjuk, hogy mi a különbség a trollkodás és a negatív komment között
- Megérthetjük, hogy a negatív kommentek milyen hatással vannak a bevételünkre és a működésünk egyéb területeire
- Megtanulhatjuk hogyan tegyünk szert több értékelésre és hogyan fordítsuk őket a javunkra?
- Konkrét példák közös elemzésével megismerhetjük a tipikus vendégreakciókat és a problémás értékelések megválaszolásának metodikáját
- Olyan praktikus eszközökkel és stratégiákkal térhetsz haza, amelyeket már másnap bevezethetsz a vállalkozásodban, hogy mérhető eredményeket érj el
- Oktatónk lehetőséget biztosít 30 perces egyéni online konzultációra előzetesen egyeztetett időpontban
Program témakörei:
- Előzetes felmérés alapján, személyre szabott konzultáció a célközönség elérése és a bevételek növelése érdekében arról, hogy melyek azok az online felületek, melyeken a résztvevőknek mindenképp érdemes jelen lenniük
- Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
- Az értékelések pszichológiája
- Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
- Hogyan kezeljük a trollokat?
- Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
- Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
- Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
- Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
- Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
- Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
- Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
- Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
- Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket.
- Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
*Balaton turisztikai térség települései:
Ábrahámhegy, Ádánd, Alsóörs, Alsópáhok, Andocs, Aszófő, Bábonymegyer, Badacsonytomaj, Badacsonytördemic, Balatonakali, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonberény, Balatonboglár, Balatoncsicsó, Balatonederics, Balatonendréd, Balatonfenyves, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatongyörök, Balatonhenye, Balatonkenese, Balatonkeresztúr, Balatonlelle, Balatonmagyaród, Balatonmáriafürdő, Balatonőszöd, Balatonrendes, Balatonszabadi, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonszentgyörgy, Balatonszepezd, Balatonszőlős, Balatonudvari, Balatonújlak, Balatonvilágos, Bálványos, Barnag, Bókaháza, Buzsák, Cserszegtomaj, Csopak, Dióskál, Dörgicse, Eplény, Esztergályhorváti, Felsőörs, Felsőpáhok, Fonyód, Főnyed, Galambok, Garabonc, Gyenesdiás, Gyugy, Gyulakeszi, Hács, Hegyesd, Hegymagas, Herend, Hévíz, Hidegkút, Hollád, Kapolcs, Káptalantóti, Karád, Karmacs, Kehidakustány, Kékkút, Kereki, Keszthely, Kéthely, Kisapáti, Kisberény, Kislőd, Kőröshegy, Kötcse, Kővágóörs, Köveskál, Látrány, Lengyeltóti, Lesencefalu, Lesenceistvánd, Lesencetomaj, Litér, Lovas, Lulla, Marcali, Mencshely, Mindszentkálla, Monostorapáti, Monoszló, Nagyberény, Nagycsepely, Nagyrada, Nagyvázsony, Nemesbük, Nemesgulács, Nemesvámos, Nemesvita, Nikla, Nyim, Óbudavár, Ordacsehi, Öcs, Öreglak, Örvényes, Paloznak, Pécsely, Pula, Pusztaszemes, Raposka, Révfülöp, Rezi, Ságvár, Salföld, Sármellék, Sávoly, Sérsekszőlős, Siófok, Siójut, Som, Somogybabod, Somogyszentpál, Somogytúr, Somogyvár, Sümeg, Szántód, Szegerdő, Szentantalfa, Szentbékkálla, Szentgyörgyvár, Szentjakabfa, Szentkirályszabadja, Szigliget, Szólád, Szőlősgyörök, Tab, Tagyon, Taliándörögd, Tapolca, Táska, Teleki, Tihany, Tikos, Torvaj, Tótvázsony, Uzsa, Vállus, Várvölgy, Vászoly, Veszprém, Veszprémfajsz, Vigántpetend, Vindornyafok, Vindornyalak, Vindornyaszőlős, Visz, Vonyarcvashegy, Vöröstó, Vörs, Zala, Zalaapáti, Zalacsány, Zalakaros, Zalakomár, Zalamerenye, Zalaszabar, Zalaszántó, Zalaújlak, Zalavár, Zamárdi, Zánka, Zirc
- Duchai MártaAz ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja
2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, legfeljebb 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. május 13.
Cím
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45. , a VisitBalaton365 újonnan nyíló keszthelyi képzőközpontja-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az aktuálisan legújabb mesterséges intelligencia alapú programokra épít, és bemutatja, hogyan használhatók ezek az eszközök a marketing tevékenységek széles skáláján.
-
- Balatoni szolgáltatóknak ajánlott képzéseink
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - képzés kizárólag balatoni szolgáltatók részére*
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és ez a tény megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling (felülértékesítési lehetőségek) feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához, emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve. A képzés egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető. A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által „hozott” szituációk feldolgozása személyes tréneri visszajelzéssel.