A program célja:
Képzésünk célja, hogy a résztvevők olyan színes eszköztárt sajátítsanak el, amely lehetővé teszi a hatékony és harmonikus együttműködést, valamint a konfliktusok és súrlódások elkerülését, illetve megfelelő kezelését a több generációt foglalkoztató szervezetekben. Hiszünk abban, hogy a multigenerációs csapatok sikerének kulcsa egymás mélyebb megismerésében, megértésében és elfogadásában, valamint a tudatos és eredményes kommunikációban rejlik. A képzés során olyan módszereket és technikákat tanítunk, amelyek segítenek ezen készségek gyakorlati alkalmazásában. A képzés a generációs elméleten túl gyakorlati példákkal, esetfeldolgozásokkal segíti a tudatos, multigenerációs kommunikációt, konfliktuskezelést.
Kinek szól:
Minden turisztikai vállalkozás munkatársainak, legyenek akár vezetői, akár egyéb olyan munkakörben, ahol munkájuk során személyesen kerülnek kapcsolatba különböző generációjú kollégákkal és olyan kézzelfogható, gyakorlati segítséget szeretnének kapni, ami a gördülékeny és konfliktusmentesebb együttműködés kialakításához szükséges.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning segítségével a résztvevők:
- gyakorlati megközelítést és azonnal használható eszköztárt kapnak a generációs kihívások kezelésére
- harmonikus és gördülékeny együttműködést teremthetnek a munkahelyen a különböző generációk között
- a képzés végén képesek lesznek a különböző generációknak megfelelő technikák, módszerek alkalmazására, ezáltal könnyebb lesz egymás megértése, és az együttműködés kialakítása
- pozitív hatást érhetnek el a csapat hatékonyságában és a munkavállalók elégedettségében,
- versenyelőnyhöz juttathatják a vállalatokat, mert a generációs sokszínűségből képesek lesznek szinergiát alkotni, mely a bevételekben is realizálódik
- leküzdhetik az esetleges ellenállást és megértést, tiszteletet építhetnek ki
- kulcsot kapnak a Z generációs munkavállalók bevonásához, megértéséhez
A program témái:
- különböző generációk megismerése, helyzetük a munkaerőpiacon
- saját szervezetem generációs térképének felrajzolása
- generációs különbségek megértése
- tipikus konfliktusok és azok kezelése
- gyakorlatban is jól működő kommunikációs helyzetek és praktikák
- hatékony kommunikációs technikák, csatornák megtalálása
- különbségek az elköteleződésben
- mi motiválja a különböző generációkat, milyen eszközökkel motiválhatók, és mik a preferenciáik
- multigenerációs csapatok vezetése
- saját generációs eszköztár összeállítása
- esetfeldolgozás
- Róbert NóraHR szakértő, tréner, coach20 éves tréneri pályafutásom alatt sok kihívással találkoztam akár az üzleti szektorban vagy akár egyetemi oktatói munkám során. Jelenleg egy nagy vállalatnál retorika trénerként dolgozom, valamint közép- és nagyvállalatok részére tartok készségfejlesztő tréningeket, szervezek rendezvényeket. A BGE Turizmus Tanszék mestertanáraként a rendezvényszervezés és rendezvénymenedzsment tárgyak tantárgyfelelőse vagyok. A tréneri kompetenciámat az oktatásban is szívesen kamatoztatom, ahol a vizuális, digitális módszerek mellett az AI-t is alkalmazom.
A képzés kedvezményes ára MOST 50.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 70.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 13.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - személyes képzés
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
VENDÉGKONFLIKTUS kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég- és utaskapcsolatokban - személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - személyes képzés
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - személyes képzés
-A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.
-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - munkatársaknak - személyes képzés
-Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.