Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével

– praktikus eszközök, gyakorlati megoldások, hogy ne maradj le versenytársaid mögött!
2024. október 1. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz.

A program célja:

Képzésünk célja, hogy praktikus eszközöket biztosítsunk a vendégértékelések kezelésére, amivel nemcsak a vendégkapcsolatokban leszünk eredményesebbek, de vállalkozásunk más területein is mérhető sikereket, bevételnövekedést érhetünk el. A résztvevők betekintést nyerhetnek a vendég-visszajelzések pszichológiájába, megismerhetik a különböző értékelésbekérő platformokat és a beérkező vélemények megfelelő kezelését. Kiemeljük az értékelések üzleti hatásait, azok előnyeit, és bemutatjuk, hogy hogyan segíthet a mesterséges intelligencia (AI) az értékelések bekérésében és kezelésében. Sorra vesszük az értékelésbekérő eszközöket és személyre szabottan választjuk ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbbet.

A képzés során nemcsak elméleti tudásra tehetnek szert a résztvevők, hanem kiegészítő segédanyagokkal és gyakorlási lehetőségekkel is felvértezzük őket, hogy magabiztosan kezelhessék a negatív visszajelzéseket is.

Kinek szól?

A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:

- kávézóknak, éttermeknek, panzióknak, magánszálláshelyeknek, utazási irodáknak, programhelyszíneknek, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon

ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek

- ahol nincsen dedikált sales és marketing részleg, a vendégekért dolgozóknak egymást helyettesíthetőnek kell lenniük, így széleskörű tudással kell rendelkezniük

- ahol 1-2, maximum 4-5 ember végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • Megérthetjük a vendégértékelések pszichológiáját, hogy többet ne fájjon a fejünk miattuk
  • A képzésen megtanulhatjuk, hogy mi a különbség a trollkodás és a negatív komment között
  • Megérthetjük, hogy a negatív kommentek milyen hatással vannak a bevételünkre és a működésünk egyéb területeire
  • Megtanulhatjuk hogyan tegyünk szert több értékelésre és hogyan fordítsuk őket a javunkra?
  • Konkrét példák közös elemzésével megismerhetjük a tipikus vendégreakciókat és a problémás értékelések megválaszolásának metodikáját
  • A képzés segítségével határozott, magabiztos tudással vághatunk bele a vendégértékelések kezelésének ma már kikerülhetetlen világába.

Program témakörei:

  • Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
  • Az értékelések pszichológiája
  • Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
  • Hogyan kezeljük a trollokat?
  • Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
  • Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
  • Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
  • Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
  • Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
  • Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
  • Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
  • Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
  • Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
  • Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket.
  • Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
Előadó(k)
  • Duchai Márta
    Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke
    2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
    Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 27.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!