Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével

– praktikus eszközök, gyakorlati megoldások, hogy ne maradj le versenytársaid mögött!
2024. október 1. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

A program célja:

Képzésünk célja, hogy praktikus eszközöket biztosítsunk a vendégértékelések kezelésére, amivel nemcsak a vendégkapcsolatokban leszünk eredményesebbek, de vállalkozásunk más területein is mérhető sikereket, bevételnövekedést érhetünk el. A résztvevők betekintést nyerhetnek a vendég-visszajelzések pszichológiájába, megismerhetik a különböző értékelésbekérő platformokat és a beérkező vélemények megfelelő kezelését. Kiemeljük az értékelések üzleti hatásait, azok előnyeit, és bemutatjuk, hogy hogyan segíthet a mesterséges intelligencia (AI) az értékelések bekérésében és kezelésében. Sorra vesszük az értékelésbekérő eszközöket és személyre szabottan választjuk ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbbet.

A képzés során nemcsak elméleti tudásra tehetnek szert a résztvevők, hanem kiegészítő segédanyagokkal és gyakorlási lehetőségekkel is felvértezzük őket, hogy magabiztosan kezelhessék a negatív visszajelzéseket is.

Kinek szól?

A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:

- kávézóknak, éttermeknek, panzióknak, magánszálláshelyeknek, utazási irodáknak, programhelyszíneknek, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon

ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek

- ahol nincsen dedikált sales és marketing részleg, a vendégekért dolgozóknak egymást helyettesíthetőnek kell lenniük, így széleskörű tudással kell rendelkezniük

- ahol 1-2, maximum 4-5 ember végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni

Miért érdemes rá jelentkezni?

  • Megérthetjük a vendégértékelések pszichológiáját, hogy többet ne fájjon a fejünk miattuk
  • A képzésen megtanulhatjuk, hogy mi a különbség a trollkodás és a negatív komment között
  • Megérthetjük, hogy a negatív kommentek milyen hatással vannak a bevételünkre és a működésünk egyéb területeire
  • Megtanulhatjuk hogyan tegyünk szert több értékelésre és hogyan fordítsuk őket a javunkra?
  • Konkrét példák közös elemzésével megismerhetjük a tipikus vendégreakciókat és a problémás értékelések megválaszolásának metodikáját
  • A képzés segítségével határozott, magabiztos tudással vághatunk bele a vendégértékelések kezelésének ma már kikerülhetetlen világába.

Program témakörei:

  • Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
  • Az értékelések pszichológiája
  • Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
  • Hogyan kezeljük a trollokat?
  • Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
  • Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
  • Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
  • Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
  • Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
  • Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
  • Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
  • Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
  • Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
  • Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket.
  • Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
Előadó(k)
  • Duchai Márta
    Az ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke
    2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
    Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében. Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény. Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.

A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 27.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!