Kommunikációs és értékesítései képzések a turizmusban

Kommunikációs és értékesítési képzések a vendégek típusának megfelelő kommunikációról, a panaszok kezeléséről, a munkatársakkal való konfliktusmentes kapcsolat kiépítéséről, vagy értékesítőként a potenciális vevőkkel való bevételnövelő értékesítési kommunikáció kialakításáról.
  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Rendezvényértékesítés különböző ügyféltípusoknak - e-learningre épülő személyes képzés

-

Az értékesítési munkában egyre inkább az értékteremtésnek kell dominálnia, hogy ne árversenybe manőverezzük magunkat, hanem hosszú távú win-win ügyfélkapcsolatokat tudjunk kialakítani. Az értékesítőkre egyre inkább tanácsadóként van szükség, miközben számít a gyorsaság, a lekérésekre adott időbeli reakció. A kettő csak akkor működik, ha megértjük a tanácsadói értékesítés metodikáját, az érték-alapú ügyfélkommunikációt. Tréningünket javasoljuk minden olyan kezdő, vagy középhaladó értékesítőnek, rendezvényszervezőnek, beutaztatási referensnek, akik komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, incentive csoportokat) értékesítenek ügyfeleknek. Ehhez segítségként egy személyre szabott személyiségdiagnosztikai tesztet (Innermetrix DISC) is biztosítunk, melyben az értékesítési erősségeket és kihívásokat, a hatékonyságjavító lehetőségeket is bemutatjuk, és ezáltal az értékesítők valóban képesek lesznek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

Betelt
  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Panaszkezelés angol nyelven (módszertan és szituációs gyakorlatok) - személyes képzés

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy azonnal megfelelően tudunk reagálni - főleg ha mindezt nemzetközi környezetben, külföldről érkezett vendégekkel kapcsolatban kell megtenni, vagy külföldi munkavállalóként kell egy panaszt helyesen kezelni. Képzésünk angol nyelven mutatja be, hogy milyen eszközök és módszerek, szófordulatok állnak rendelkezésünkre a panaszok és reklamációk helyes kezelésére, mindemellett konkrét, angol nyelvű szituációs gyakorlatok is segítik a megszerzett tudás még mélyebb beépülését. A hatékony verbális panaszkezelési módszerek angol nyelven való elsajátításával növekedhetnek a vendégelégedettségi mutatók, ezáltal juttatva konkrét üzleti előnyökhöz a szolgáltatókat.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Generációk együttműködése a turisztikai munkahelyeken - kihívásokból lehetőségek?

-

A különböző generációk közötti zökkenőmentes együttműködés ma már elengedhetetlen egy szervezet eredményes működésében. De vajon miért múlhat egy cég sikeressége azon, hogy a generációk milyen minőségben tudnak együtt dolgozni? Hogyan formálhatók a generációs különbségek erőforrássá? A főbb különbségek ma már legtöbbünk számára ismertek, sokszor mégsem tudjuk az esetleges súrlódásokat és konfliktusokat megfelelően kezelni. Képzésünk gyakorlati eszköztárt ad a több generációt magában foglaló csapatok harmonikus együttműködéséhez. A tréning során elsajátíthatók azok a módszerek, amelyek segítségével a különféle generációk jobban megértik és elfogadják egymást, miközben növelhető a csapat hatékonysága és a munkavállalók elégedettsége. Bemutatásra kerül, hogy mi motiválja a különböző korosztályokat, és hogyan válik a munkahely vonzóvá minden generáció számára. Olyan eszközöket és módszereket is szemléltetünk, amelyek segítségével a generációs sokszínűségből szinergiát kovácsolva versenyelőnyt érhet el a szervezet.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés

-

Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

VENDÉGKONFLIKTUS kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég-és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-

Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Panaszkezelés angol nyelven (módszertan és szituációs gyakorlatok) - személyes képzés

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy azonnal megfelelően tudunk reagálni - főleg ha mindezt nemzetközi környezetben, külföldről érkezett vendégekkel kapcsolatban kell megtenni, vagy külföldi munkavállalóként kell egy panaszt helyesen kezelni. Képzésünk angol nyelven mutatja be, hogy milyen eszközök és módszerek, szófordulatok állnak rendelkezésünkre a panaszok és reklamációk helyes kezelésére, mindemellett konkrét, angol nyelvű szituációs gyakorlatok is segítik a megszerzett tudás még mélyebb beépülését. A hatékony verbális panaszkezelési módszerek angol nyelven való elsajátításával növekedhetnek a vendégelégedettségi mutatók, ezáltal juttatva konkrét üzleti előnyökhöz a szolgáltatókat.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Újgenerációs prezentációk

Hogyan érjük el, hogy egy ügyfélprezentációval kitűnjünk a tömegből és a mi szolgáltatásainkat válasszák? Miért van az, hogy az egyik ügyfélnél sikeresnek érezzük a prezentációnkat, a másik pedig elveszti az érdeklődését pár perc után? Mik azok az élmény/design elemek, amelyek elengedhetetlen részét képezik a prezentációnak, legyen az az online térben, vagy egy személyes találkozás alkalmával? Hogyan érjük el, hogy ránk figyeljenek, milyen retorikai eszközöket kell bevetnünk a siker érdekében? „Újgenerációs prezentációk” képzésünk most kibővített formában, prezentációs és retorikai trükkökkel kiegészítve érhető el a még teljesebb ügyfélélményért!

Korábbi képzések

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Újgenerációs prezentációk a gyakorlatban - online képzés

-

Ha már unod a szokványos prezentációkat, hírleveleket, social media posztokat, üzleti leveleket, ajánlatokat, ha úgy érzed színesítenéd értékesítési és marketing eszköztárad, ha szeretnéd megérteni, milyen AI platformok tudnak ebben jól segíteni, akkor itt a helyed képzésünkön! Hogyan érjük el, hogy pl. egy ügyfélprezentációval vagy egy utasnak kiküldött ajánlattal kitűnjünk a tömegből és a mi szolgáltatásainkat válasszák? Mik azok az élmény/design elemek, amelyek elengedhetetlen részét képezik ezeknek a megjelenéseknek, legyen az az online térben, vagy egy közönség előtti előadásban? „Újgenerációs prezentációk” slágerképzésünk most még több digitális prezentációs eszköz és a mesterséges intelligencia adta lehetőségek bemutatásával érhető el még gyakorlatiasabb formában!

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Vendégkonfliktus kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég- és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy mindig tudjuk a megfelelő reakciókat. Hogyan legyünk asszertívek a nehéz helyzetekben? Hogyan „ne kapjuk fel a vizet”, vagy ellenkezőleg „ne adjuk meg magunkat” az agresszív viselkedésnek? Milyen praktikákkal tudjuk az együttműködés irányába vinni a beszélgetést? Milyen kommunikációs eszközök állnak rendelkezésünkre a nehéz helyzetek, problémás szituációk, vagy az esetlegesen kialakult konfliktusok kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a megfelelő kommunikációhoz a nehéz helyzetekben. A tréningen elsajátított problémamegoldó kommunikáció hozzájárul a vendégelégedettségi mutatók növeléséhez és ez által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat.

Betelt
  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-

Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével

-

A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - személyes képzés

-

Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Generációk együttműködése a turisztikai munkahelyeken - kihívásokból lehetőségek?

-

A különböző generációk közötti zökkenőmentes együttműködés ma már elengedhetetlen egy szervezet eredményes működésében. De vajon miért múlhat egy cég sikeressége azon, hogy a generációk milyen minőségben tudnak együtt dolgozni? Hogyan formálhatók a generációs különbségek erőforrássá? A főbb különbségek ma már legtöbbünk számára ismertek, sokszor mégsem tudjuk az esetleges súrlódásokat és konfliktusokat megfelelően kezelni. Képzésünk gyakorlati eszköztárt ad a több generációt magában foglaló csapatok harmonikus együttműködéséhez. A tréning során elsajátíthatók azok a módszerek, amelyek segítségével a különféle generációk jobban megértik és elfogadják egymást, miközben növelhető a csapat hatékonysága és a munkavállalók elégedettsége. Bemutatásra kerül, hogy mi motiválja a különböző korosztályokat, és hogyan válik a munkahely vonzóvá minden generáció számára. Olyan eszközöket és módszereket is szemléltetünk, amelyek segítségével a generációs sokszínűségből szinergiát kovácsolva versenyelőnyt érhet el a szervezet

Betelt
  • Kommunikációs és értékesítési képzések
  • Digitális marketing képzések

Növeld vállalkozásod bevételét a vendégértékelések segítségével

-

A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás vagy sem. Még az igénybevétel előtt! Ezért kritikus fontosságú, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű értékeléssel növeljük bizalmukat. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Interkulturális csapatok vezetése

-

Egyedülálló tréningünk abban nyújt segítséget, hogy hogyan lehet hatékonyan és sikeresen áthidalni a csapatunkon belüli kulturális különbségeket, előtérbe helyezve a külföldi munkavállalók zökkenőmentes integrációját és teljesítményének növelését. Bemutatásra kerülnek azok az adaptációs módszerek és alkalmazkodási stratégiák, amelyek segítéségével azonnal látványosan javul egy kulturálisan sokszínű csapat működése, a munkahelyi légkör, és növelhető a produktivitás is. A résztvevők az elmélet mellett interaktív gyakorlatokon és esettanulmányokon keresztül szereznek tapasztalatot külföldi munkavállalók sikeres irányításával kapcsolatban, így készen állnak arra, hogy a tanultakat a valós munkahelyi helyzetekben alkalmazzák.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - személyes képzés

-

Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Vendégpanasz kezelés angol nyelven

-

A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy azonnal megfelelően tudunk reagálni - főleg ha mindezt nemzetközi környezetben, külföldről érkezett vendégekkel kapcsolatban kell megtenni, vagy külföldi munkavállalóként kell egy panaszt helyesen kezelni. Képzésünk angol nyelven mutatja be, hogy milyen eszközök és módszerek, szófordulatok állnak rendelkezésünkre a panaszok és reklamációk helyes kezelésére, mindemellett konkrét, angol nyelvű szituációs gyakorlatok is segítik a megszerzett tudás még mélyebb beépülését. A hatékony verbális panaszkezelési módszerek angol nyelven való elsajátításával növekedhetnek a vendégelégedettségi mutatók, ezáltal juttatva konkrét üzleti előnyökhöz a szolgáltatókat.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - munkatársaknak - személyes képzés

-

Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshez tud vezetni. Van, aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást és van, aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, idejük menedzselésében, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz, a folytonos időhiány és a halogatás nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk és a konkrét időgazdálkodási praktikák segítik képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az idővel való profi bánásmódban, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.

  • Kommunikációs és értékesítési képzések

Rendezvényértékesítés különböző ügyféltípusoknak - személyes képzés

2 alkalom, 2024-04-18 - 2024-04-25

Az értékesítési munkában egyre inkább az értékteremtésnek kell dominálnia, hogy ne árversenybe manőverezzük magunkat, hanem hosszú távú win-win ügyfélkapcsolatokat tudjunk kialakítani. Az értékesítőkre egyre inkább tanácsadóként van szükség, miközben számít a gyorsaság, a lekérésekre adott időbeli reakció. A kettő csak akkor működik, ha megértjük a tanácsadói értékesítés metodikáját, az érték-alapú ügyfélkommunikációt. Tréningünket javasoljuk minden olyan kezdő, vagy középhaladó értékesítőnek, rendezvényszervezőnek, beutaztatási referensnek, akik komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, incentive csoportokat) értékesítenek ügyfeleknek. Ehhez segítségként egy személyre szabott személyiségdiagnosztikai tesztet (Innermetrix DISC) is biztosítunk, melyben az értékesítési erősségeket és kihívásokat, a hatékonyságjavító lehetőségeket is bemutatjuk, és ezáltal az értékesítők valóban képesek lesznek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

Nyílt képzések listája

Vezetői programok gyakorló vezetőknek

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!