
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
A vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége átalakult a folyamatosan változó világunkban és némely kihívást jelentő helyzetben nem biztos, hogy tudjuk a megfelelő reakciókat. Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a vendégtípusokat és ez alapján milyen eszközök állnak rendelkezésünkre a velük való nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, a hatékony panaszkezelési módszerek elsajátításával pedig a tréning a vendégelégedettségi mutatók növelése által juttatja üzleti előnyhöz a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.