
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével - üzleti hatások, pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a vállalkozásod számára optimális felületeken - személyes képzés
Néha nem könnyű eligazodni az online és offline marketing eszközök világában és abban, hogy vállalkozásunknak melyekre érdemes fókuszálni. Ez kiemelten fontos a kkv-k számára, hiszen minden egyes platform használata jelentős idő-, energia- és pénzbefektetést igényel. Ezért kritikus fontosságú, hogy erőforrásainkat a legmegfelelőbb platformokra fókuszáljuk. Emellett ma már az emberek 87%-a online értékelések alapján dönti el, hogy megfelelő-e számára az a szolgáltatás, amit készül igénybe venni! A vendégek és utasok igényeinek és érzéseinek megértése elengedhetetlen egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Az ügyfelektől érkező kommentek, nyilvános megjegyzések, javaslatok vagy akár panaszok rengeteg értékes információt szolgáltathatnak az ügyfélélmény javítására. Lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a problémás pontokat, hogy személyre szabottabb élményt nyújthassunk ügyfeleinknek. Visszajelzés hiányában a vállalkozások gyorsan elveszíthetik kapcsolatukat az ügyfélkörrel, ami alacsonyabb értékesítési bevételhez, jelentős vendégszám ingadozáshoz és a turisztikai szezonoknak való erős kitettséghez vezethet. Számos egyszerű és hatékony módszer létezik arra, hogy a vendégeket véleményük és gondolataik megosztására ösztönözzük. Képzésünkön olyan hatékony eszközökkel ismerkedhetsz meg (a mesterséges intelligenciát is bevonva), amelyekkel az ügyfélút minden szakaszában hatékonyan gyűjtheted és kezelheted a véleményeket, így vállalkozásod sosem marad le a versenytársak mögött és ez bevételben is kimutatható lesz. A résztvevők megismerhetik a saját vállalkozásuk számára legmegfelelőbb 3 marketing felületet.