- Kommunikációs és értékesítési képzések
Rendezvényértékesítés különböző ügyféltípusoknak - e-learningre épülő személyes képzés
Az értékesítési munkában egyre inkább az értékteremtésnek kell dominálnia, hogy ne árversenybe manőverezzük magunkat, hanem hosszú távú win-win ügyfélkapcsolatokat tudjunk kialakítani. Az értékesítőkre egyre inkább tanácsadóként van szükség, miközben számít a gyorsaság, a lekérésekre adott időbeli reakció. A kettő csak akkor működik, ha megértjük a tanácsadói értékesítés metodikáját, az érték-alapú ügyfélkommunikációt. Tréningünket javasoljuk minden olyan kezdő, vagy középhaladó értékesítőnek, rendezvényszervezőnek, beutaztatási referensnek, akik komplex szolgáltatásokat (rendezvényeket, incentive csoportokat) értékesítenek ügyfeleknek. Ehhez segítségként egy személyre szabott személyiségdiagnosztikai tesztet (Innermetrix DISC) is biztosítunk, melyben az értékesítési erősségeket és kihívásokat, a hatékonyságjavító lehetőségeket is bemutatjuk, és ezáltal az értékesítők valóban képesek lesznek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.